blog11

Unha viaxe por escolaTAC

Un pequeno percorrido polas imaxes e videos de escolaTAC ESO e Bacharelato

ler máis
blog10

O docente no século XXI

A miúdo surxe unha pregunta clave; Cales son as necesidades actuais dos nosos docentes? Os profesores de hoxe en día necesitan unha formación específica que responda á época na que vivimos. Xa non basta saber ó dedillo tal ou cal matería como antaño. É necesario ir máis aló do mero concepto de especialista.

ler máis
blog9

Lorem Ipsum

Non é unha tipografia, tampouco un texto entendible, nin sequera unha tecnologia… é Lorem Ipsum

ler máis
blog8

Quero xogar

Non quero ir ao cole, non quero estudar, nin levantarme cedo, nin cargar con libros ás costas, nin estar sentado 5 horas, nin escoitar falar durante ese tempo a unha soa persoa, nin copiar os enunciados dos exercicios, nin facer deberes, moitos deberes, nin facer exames, nin aprender de memoria, nin andar a golpe de timbre, nin estar calado.

ler máis
blog7

Alfabetización mediática

Vemos, aprendemos, falamos, xogamos, experimentamos cos medios de comunicación. Cando falamos de medios de comunicación non se refire unicamente aos tradicionais (prensa, radio e TV), senón que se imcluen as redes sociais e todas as ferramentas comunicativas desenvolvidas co 2.0.

ler máis
blog6

Manual do xardineiro. Capítulo 1: O coidado da planta

En primeiro lugar, debes decidirte pola súa ubicación, non todas son de interior; algunhas poden florecer e gañar en colorido cando as sacas fóra do habitáculo. Aínda que determinadas especies son meramente ornamentais, moitas teñen beneficiosas e impresionantes propiedades, curativas incluso.

ler máis
blog5

Menos é máis

Cando queremos crear unha presentación, menos é máis.

ler máis
blog4

Cidadáns dixitais, tamén nas aulas

Afacémonos rapidamente aos cambios e asumímolos xa como unha parte inevitable da nosa sociedade. Resulta impensable, hoxe en día, realizar moitas das nosas accións cotiás do mesmo xeito que hai dez ou quince anos.

ler máis
blog3

Creo, logo comparto

A utilización de metodoloxías activas de aprendizaxe por parte dos nosos alumnos leva asociado un cambio de rol de consumidor a creador de contidos

ler máis
blog2

Queremos e podemos

Queremos ser un novo modelo de docentes conectados, que coñeza as novas tecnoloxías, que as domine e non teña medo de empregalas co seus alumnos. Queremos mudar a forma de ensinar, o profesor xa non é o centro de atención da clase, os alumnos teñen un papel principal e focalizan a atención. O rol do profesor convértese nunha axuda, guía e consulta.

ler máis
blog1

Aprender vs ensinar

Porque o primeiro é máis importante que o segundo

Somos docentes, profesionais aos que nos ensinaron a ensinar. Todo o foco do noso proceso formativo inicial, e posiblemente moita da formación contínua é sobre o proceso de ensinanza. Este proceso implica un carácter concreto, unha filosofía particular …

ler máis