FORO DE DEBATE

Especialidades dos docentes participantes

Especialidades dos docentes participantes

by Mónica María Martínez Baleirón -
Number of replies: 7

En canto ás especialidades dos docentes que participamos neste curso, eu indico que son profesora de Lingua Galega e Literatura en secundaria e que vou desenvolver un proxecto de educación viaria. Se hai algunha persoa interesada no mesmo ámbito eu estou encantada de desenvolvelo con outros docentes.

In reply to Mónica María Martínez Baleirón

Re: Especialidades dos docentes participantes

by Ana Calvo Mariño -
Ola! Vou pecar de informal, seguramente , pero é que  é un pracer para min, como principiante, formar parte deste curso no que imos falar de proxectos (e tiña que dicilo).
 Eu serei a voz da miña biblio para compartir a experiencia dun centro de Secundaria que traballou, se implicou, aprendeu e disfrutou dun tema (Cómic) e que o fixo de xeito conxunto. Ah! a miña especialidade é Lingua castelá e Literatura. Un saúdo.

by Margarita Faílde -
Ola!!
Eu son Marga do CEIP de Bandeira. Son mestra no 1º ciclo de primaria. Non sei moi ben por donde dirixir o meu proxecto. Por un lado na miña escola este ano pretendemos facer un PDI co tema "Que plantamos para xantar" Aproveitamos que temos un horto e estamos metidos en VozNatura.(Xa vin onte que imos fatal) Por outra banda, fixemos, coa axuda de tres alumnas en prácticas un Supermercado e paréceme boa idea traballar un pequeno PDI que o teña como referente e así tentar levalo á práctica. Bueno cando me decida xa volo contarei. Deixareime asesorar polos compañeiros da escola.
En todo caso o Proxecto aquí presentado tentarei levalo á práctica.
Saudiños
In reply to Margarita Faílde

by Mónica María Martínez Baleirón -
Con respecto ao tema do supermercado, envíoche esta suxestión que se cadra che pode resultar útil (se cadra xa a coñeces): o Instituto Galego de Consumo ten algunha actividade enfocada á educación para o consumo que vos pode resultar de utilidade (mesmo tiñan un supermercado para simular a compra por parte dos pequerrechos). Déixoche aquí datos de contacto:

Escola Galega de Consumo (pertencente ao Instituto Galego de Consumo)

Gonzalo Torrente Ballester 1-5 Baixo - 15707
Tel: 881999091 - Fax: 881999089
Correo-e: egc@xunta.es
Álvarez Fernández, Esther
(Director/a técnica)
881999092
881999093

by Margarita Faílde -

Moitas grazas pola túa axuda.

É unha idea a ter en conta

Un saúdo

by Eva María Pazos Malvido -
Ola a todas/os:
Son Eva, profesora de Bioloxía e Xeoloxía, formo parte do equipo da biblioteca do IES Faro das Lúas en Vilanova de Arousa. Neste curso nos embarcamos todo o centro (ás bravas) nun proxecto sobre a saúde. 
Agora vou dándome de conta de cousas que podemos mellorar, así que con moitas ganas!

by LUCÍA FEIJOO MÍGUEZ -
Ola a todos!!!!sorriso. Eu son a orientadora do C.E.I.P. Mar de Fóra de Fisterra. Levo na docencia ano e medio e é a primeira vez que me meto no equipo da biblio, e, como me gustan os retos son a coordinadora (esto é ironía, que ando máis perdida.....morto). Non teño nin idea que proxecto vou inventar, espero que este curso me axude a sacar ideas. Un saudiño!!!!

by María Elvira Birichinaga Cruz -
Boas!:
Eu son Mª Elvira Birichinaga. Son titora dun 5º no CEP de Ventín e tamén coordinadora da Comisión de Biblioteca. De momento xa nos puxemos de acordo Angeles Garcia e mais eu para facer o traballo, o que non temos claro aínda é o tema do noso proxecto.