Grazas nacho¡¡. Todas xeniais.
Eu esta semana espero rematar a formación de usuarios parte I, nos cursos 1º e 2º Eso. Tamén fixemos Concha e máis eu cos de 1º de Ciclo.Así poderíamos incluir algunha pregunta máis respecto a algo da formación tipo...
- Que é a CDU( clasificación decimal universal, un sistema que clasifica o coñecemento do 0 ao 9)
- ¿Que é un tejuelo?
- ¿ Que é a signatura?
-¡¿ Que datos aporta o tejuelo...?
- ¿ Que é o número de rexistro?
- ¿ En qué páxinas dun libro se coloca o cuño da biblioteca? ¿ Onde máis?
Eu lanzaría o concurso o mesmo venres ou o luns para conmemorar o día das bibliotecas. Facémos en papel? que teñan que vir a biblioteca para consultar algunhas das cuestións é importante... para qué cursos? Toda a eso?.
Mañá estarei dende 3º hora pola biblioteca para facer a formación de usuarios.
Eu esta semana espero rematar a formación de usuarios parte I, nos cursos 1º e 2º Eso. Tamén fixemos Concha e máis eu cos de 1º de Ciclo.Así poderíamos incluir algunha pregunta máis respecto a algo da formación tipo...
- Que é a CDU( clasificación decimal universal, un sistema que clasifica o coñecemento do 0 ao 9)
- ¿Que é un tejuelo?
- ¿ Que é a signatura?
-¡¿ Que datos aporta o tejuelo...?
- ¿ Que é o número de rexistro?
- ¿ En qué páxinas dun libro se coloca o cuño da biblioteca? ¿ Onde máis?
Eu lanzaría o concurso o mesmo venres ou o luns para conmemorar o día das bibliotecas. Facémos en papel? que teñan que vir a biblioteca para consultar algunhas das cuestións é importante... para qué cursos? Toda a eso?.
Mañá estarei dende 3º hora pola biblioteca para facer a formación de usuarios.