Skip to main content
Inicio
  • English ‎(en)‎
    English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Galego ‎(gl)‎
You are currently using guest access (Log in)

Psicoloxía2BAC22/23

  1. Dashboard
  2. Courses
  3. FILOSOFÍA
  4. Psicoloxía
  5. A personalidade
  6. Köhler chimpancés

Köhler chimpancés

Completion requirements
Click Chimpanzee_Insight_Kohler_Study_Footage(bajaryoutube.com).mp4 link to view the file.
◄ Empatía - Sheldon
Thorndike ►

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

    • My courses

    • Courses

      • FILOSOFÍA

        • Filosofía Bacharalato

        • Filosofía ESO

        • Filosofía II

        • Valores Éticos

        • Repositorio

        • FIL2BACHC25/26

        • FIL1BACHC25/26

        • FIL1BACHB25/26

        • HFIL2BACHD25/26

        • FILO 1ºBACH 25/26

        • ANTRO 1 BACH

        • HF2bach

        • P2bach

        • F1bach

        • PSICOLOGIA

        • HFIL2BACHC 24/25

        • Psicoloxía

          • General

          • Esquema xeral

          • 1.- Historia de la psicología

          • Textos

          • 2.- Psicología contemporánea

          • 3.- La personalidad

          • 4.- Percepción

          • El sistema nervioso

          • Recursos

          • A personalidade

            • FileA Personalidade

            • FileA Aprendizaxe

            • FileA Intelixencia e o pensamento

            • FileInteligencia emocional

            • FilePiaget.- Etapas del desarrollo de la inteligencia y del pensamiento.

            • FileTest "encuentra el diferente"

            • FileTest de Raven

            • FileTest Raven resuelto

            • FileTest verbal

            • FileTest Verbal

            • FileTest verbal

            • URLTest de Eysenck

            • FileReflejos codicionados

            • FileKöhler

            • FileProblemas con palillos

            • FileEmpatía - Sheldon

            • FileKöhler chimpancés

            • FileThorndike

            • FileThorndike - Ley del efecto (casero)

            • FileCajas de Skinner

            • FileCaja de skinner (mal)

            • FileExperimento de Pavlov

            • FileBig Bang Condicionamiento operante

      • ARTEFACTOS PISA

      • BIBLIOTECA

        • Repositorio

          • Conciliación vida-morte

          • Cociñacooltural

      • ARTES PLÁSTICAS - DEBUXO

      • BIOLOXÍA E XEOLOXÍA

        • CGTD

      • EDUCACIÓN FÍSICA

        • EDF - ESO / BACH

        • 1º TSEASD

        • 2º TSEASD

        • EE.DD FÚTBOL E BALONMÁN

          • Bloque complementario CTD

          • Bloque Común CTD

          • CTD. BALONMÁN

          • Bloque Específico CTD FÚTBOL

        • REPOSITORIO

      • ECONOMÍA

        • CGTD

      • FÍSICA E QUÍMICA

        • FÍSICA E QUÍMICA 1º BACH

        • FÍSICA 2º BACH

        • QUÍMICA 2º BACH

        • 2ªESO

        • 3ºESO

        • 4ºESO

        • PENDENTES

        • FÍSICA E QUÍMICA CGTD

      • FOL

      • FRANCÉS

        • SECCIÓN BILINGÜE

        • CGTD

        • ESO

        • BACH

      • GREGO

      • L. GALEGA E LITERAT

        • CGTD

        • 1º ESO

        • 2º ESO

        • 3º ESO

        • 4º ESO

        • 1º BACH

        • 2º Bach

      • INGLÉS

        • ESO

        • BACH

        • CGTD

      • L. CASTELÁ E LITERAT.

        • 2º BACH

        • 1º BACH

        • 1º ESO

        • 2º ESO

        • 3º ESO

        • 4º ESO

        • CGTD

      • LATÍN

      • MATEMÁTICAS

        • 1º BACH

        • 2º BACH

        • 1º ESO

        • 2º ESO

        • 3º ESO

        • 4º ESO

        • Geogebra

        • REPOSITORIO

      • MÚSICA

      • ORIENTACIÓN

      • RELIXIÓN

      • TECNOLOXÍA

        • CGTD

      • TIC

        • TIC-CGTD

      • XEOGRAFIA E HISTORIA

        • 1º ESO

        • 2ºESO

        • 3º ESO

        • 4º ESO

        • BACHARELATO

          • Historia de España 2º BAC

          • Historia Mundo Contemporáneo 1º BAC

      • XERAL

        • Proxecto competencial ESO

      • XESTIÓN DO CENTRO

        • COMUNICACIONS ALUMNADO

        • CONSELLO ESCOLAR

      • FORMACION - CEFORE

      • ANPA

Supplementary blocks

Skip Main menu

Main menu

  •  



  • “If we were supposed to talk more than we listen we would have two mouths and one ear.”

    – Mark Twain

You are currently using guest access (Log in)
Psicoloxía
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Galego ‎(gl)‎
Data retention summary
Policies
Get the mobile app