Foro CREA

a miña anterior composicion da wiki

Re: a miña anterior composicion da wiki

by Deleted user -
Number of replies: 2

PERDOA MARGA!!!!!!.

simplemente non vi a túa nova composición porque estaba na primeira wiki. Se les o principio desa primeira wiki verás que remite a outra nova onde están todos os novos intentos e a túa non aparecía. Xa cambiei a túa nova composición a ese espazo. Todo o que tes que facer agora é decidir que palabras queres asociar a imaxes ou sons, nesa túa nova composición que xa si está na liña do que queremos, e facer as ligazóns correspondentes. Se non sabes, podo explicalo aquí baixas pola biblio. É un segundo.

en canto a primeira, deixa todo como está e non che preocupes de nada máis. As cousas que escribides nas wikis non se borran aínda que alguén as modifique sempre queda memoria delas e se poden recuperar.

espero que agora esté todo claro. entra na nova wiki e verás as composicións novas dos teus compañeiros e. agora tamén a túa. Esta non será a versión definitiva. Temos que montar todo para que quede mellor, pero eso xa o faremos nós. Busca algunha imaxe, video, son...e selecciona as palabras que decidas ti e fas as ligazóns. E, polo momento, no que respecta a composición, xa está.

Re: a miña anterior composicion da wiki by Deleted user -
Re: a miña anterior composicion da wiki by Deleted user -