Section outline
-
El objetivo de esta módulo es utilizar una base de datos. Creación de bases de datos, aplicadas al seguimiento y control de acciones de juego.
-
Manuales de Filemaker
-
Recursos de filemaker
-
Recursos y tutoriales de openoffice
-
Recursos y tutoriales de Access.
-
TAREAS A ENTREGAR PARA LA SUPERACIÓN DEL BLOQUE DE CONTENIDOS
-
Tarefas a realizar para avaliar a túa formación.
Para a realización do exame podes utilizar calquera das seguintes bases de datos: Microsoft Access, Open Office Base ó FileMaker.
O obxectivo do exame é crear unha base de datos que nos permita rexistrar as accións de xogo dun partido a tempo real, para obter un informe dos datos estadísticos ao final do partido.
Todos os arquivos (arquivo da base de datos, pantallzos, documentos, etc...), deben gardarse nunha carpeta co teu nome e apelidos, do teu escritorio do ordenador e despois envialo comprimido por correo electrónico a cursos.ciclos@gmail.com
Para elo debes de facer as seguintes cuestións: