Relacións no equipo de traballo
Section outline
-
👋 Ola, son Mercedes, a vosa docente do módulo de Relacións no equipo de traballo.
💻 A plataforma Moodle será o noso punto de encontro virtual. Aquí poderedes acceder ós contidos, os cales están organizados por unidades.
📝As sesións terán un carácter práctico, traballando en grupo para realizar as tarefas, que suporán o 100% da nota da unidade.
✅ A asistencia ás clases é obrigatoria. Cando as faltas inxustificadas superen o 10 % do total das horas do módulo (7 sesións) perderase o dereito á avaliación continua.
🤔 Tedes toda a información na Guía do módulo desta sección. Para calquera dúbida podedes atoparme os martes de 20:30 a 21:20 h no departamento de Formación e orientación laboral (edificio A, corredor esquerdo) ou contactar comigo no seguinte enderezo de correo electrónico: vilaralvarez@edu.xunta.gal
✨ Comecemos!
-
Aquí atoparás as comunicacións e actualizacións importantes sobre o curso.
-
Aquí atoparás unha visión detallada de todos os aspectos relevantes do curso: Estrutura, metodoloxía e avaliación.
-
-
🎯 Presentación da unidade
A comunicación é a base de calquera organización: Permítenos coordinar tarefas, traballar en equipo, resolver conflitos e transmitir ideas de maneira efectiva. Nesta unidade exploraremos como nos comunicamos na contorna laboral, que barreiras poden aparecer e que ferramentas nos axudan a mellorar as nosas interaccións diarias.
✨ Breve descrición
-
Importancia da comunicación na empresa.
-
Tipos de comunicación: verbal, non verbal e escrita.
-
Canais e fluxos de comunicación na organización.
-
Barreiras e dificultades máis comúns.
-
Claves para unha comunicación clara, efectiva e respectuosa.
✅ Criterios de avaliación
Un criterio de avaliación describe canto aprendiches sobre o apartado dunha determinada unidade. A cada un destes aspectos dáselle unha importancia distinta (algúns contan máis ca outros):
-
Actividade 1:
-
Identificáronse o tipo de proceso comunicativo utilizado nunha mensaxe e as distintas estratexias utilizadas para conseguir unha boa comunicación (30% da nota da unidade).
-
Clasificouse e caracterizáronse as distintas etapas dun proceso comunicativo e os elementos que interveñen no mesmo (35% da nota da unidade).
-
-
Actividade 2: Distinguiuse unha boa comunicación que conteña unha mensaxe nítida doutra con camiños diverxentes que desfiguren ou enturben o obxectivo principal da transmisión (35% da nota da unidade).
-
Abertas: luns, 29 de setembro de 2025, 12:00 AMPendente: luns, 13 de outubro de 2025, 6:00 PM
O obxectivo desta tarefa é que o alumnado adquira unha comprensión profunda dos elementos e tipos de comunicación que se producen habitualmente nun entorno sanitario, mellore a súa capacidade de traballo en equipo e desenvolva habilidades de comunicación non verbal. A actividade desenvolverase en grupos. Para acceder ás instruccións fai click en "engadir entrega".
-
Actividade 2: As barreiras e as redes de comunicación. TarefaAbertas: luns, 27 de outubro de 2025, 8:30 PM
-
-
🎯 Presentación da unidade
Nesta unidade estudiaremos a comunicación escrita, isto é, aquela que no momento de iniciarse, a persoa emisora e a receptora non teñen necesariamente que coincidir no espacio e no tempo.
✨ Breve descrición
- Requisitos da comunicación escrita.
- Etapas de elaboración dun documento escrito.
- Tipos de documentos que máis se empregan nunha empresa.