FORO XERAL DE DÚBIDAS

TAREA 3

TAREA 3

por Rocío Besada -
Número de respostas: 2

Buenas tardes Félix, tengo la tarea 3 casi acabada. He hecho lo que nos has pedido salvo incrustar el vídeo en la página elaborada con el editor HTML.

He intentado incrustar un vídeo de youtube y el mismo vídeo descargado por mi. Me aparece la imagen en la página pero no se puede visualizar.

¿Me puedes dar alguna indicación para hacerlo?

Si entras en mi aula virtual a continuación del vídeo he incluido la ligazón donde se encuentra.

Gracias

En resposta a Rocío Besada

Re: TAREA 3

por Usuario eliminado -

Ola Rocío.

Tentei ver a páxina pero non podo entrar na conifiguración para ver que fixeches.

Dende o editor de moodle é onde podes facer isto, ben co enlace web do vídeo de youtube, ben cun vídeo que subas á aula virtual. 

A opción que tes que escoller é a desta icona:

Unha vez que pulses nese botón, tes que escoller a opción de vídeo e é aí onde tes que por o vínculo de youtube ou ben subir o arquivo de vídeo para despois enlazalo. 

O que si che aconsello é que fagas unha cousa cada vez. Trata de enlazar só un vídeo e comproba que se ve ben. E despois trata de subir un vídeo á aula virtual e facer que se vexa.

En resposta a Usuario eliminado

Re: TAREA 3

por Usuario eliminado -

Ola de novo. 

Estou vendo que a inserción de vídeos de youtube funciona un pouco raro dende esta nova versión de moodle. 

Igual é máis fácil, aínda que hai que dar unha pequena volta, facelo dende o botón de inserir código HTML o último botón do editor de moodle  < >

Aí terías que pegar o código que che ofrece youtube (ou vimeo) para a inserción do vídeo dende a opción "Compartir".

Proba a facelo e se aínda así non es quen de facelo, explícocho cun vídeo.