Ir ao contido principal
AV
  • Galego ‎(gl)‎
    Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Galego ‎(gl)‎ Português - Portugal ‎(pt)‎
Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)

IGUALDADE

  1. Taboleiro
  2. Cursos
  3. ACTIVIDADES
  4. ACT-11
  5. Materiais para traballar a LGTBIQ-fobia
  6. Proposta para a LGBTIQ+fobia

Proposta para a LGBTIQ+fobia

Requisitos do completado

Esta actividade está parcialmente copiada da páxina de STG:

Proxección da curtametraxe " ": 

Obxectivos:

1. Ser capaz de recoñecer as distintas formas de intolerancia e lgtbfobia na vida e no contorno de cada quen.

2. Ser capaz de recoñecer as motivacións persoais que levan a accións discriminatorias.

3. Ser capaz de identificar a importancia da responsabilidade persoal fronte ao grupo ou á sociedade no seu conxunto.

4. Ser capaz de identificar habilidades construtivas e comunicativas ou estratexias que poidan contrarrestar de forma eficaz as tendencias discriminatorias.

ACTIVIDADE Nº1

Tempo aprox.: 30 min.

1. Proxectar a curta “Levántate” ata o minuto 2.27 (ao dicir “¿Non che colleu ninguén a man hoxe?”). 2. Iniciar a reflexión sobre o que viron na curta, se lles parece unha situación real, sobre os sentimentos dos protagonistas, por que razón se discrimina... Despois dun momento de reflexión, pídeselles que imaxinen que ocorre iso no seu centro/ escola… Que acontecería despois?; se estivesen alí, que farían elas/eles?, está nas súas mans cambiar o final da historia?, como se sentirían se lle ocorrese ao seu mellor amigo/a, a un/ha irmán/á?...

3. Pór o final da curta e pedir que, cunha soa palabra, definan o que pasou.

ACTIVIDADE Nº 2

1. Ver o videoclip " "

2. Analizar que cuestións se mencionan na canción como exemplo do "normal".

3. Opinión/conclusión sobre a mensaxe da canción.

◄ Materiais da Xeración Contrainfo
Come-Cocos Emocións (Atalaias) ►

Bloques

Omitir Navegación

Navegación

  • Taboleiro

    • Inicio do sitio

    • Páxinas do sitio

      • Os meus cursos

      • Etiquetas

      • ForoNoticias do sitio

    • Os meus cursos

    • Cursos

      • ACTIVIDADES

        • ACT-20

        • ACT-19

        • ACT-06

        • ACT-18

        • ACT-17

        • ACT-16

        • ACT-15

        • RECURSOS

        • ACT-13

        • ACT-12

        • ACT-11

          • Xeral

          • Celebración 8M (Curso 24-25)

          • Conmemoración 25 N (curso 24-25)

          • Concurso de Convivencia (24-25)

          • Proxecto de Inclusión Educativa (PIE) - Curso 2024...

          • Materiais para traballar as violencias machistas

          • Materiais para traballar as relacións sexo-afectivas

          • Materiais para traballar acoso nas aulas

          • Materiais para traballar o uso do móbil e das rede...

          • Materiais para traballar o racismo e a xenofobia

          • Materiais para traballar a LGTBIQ-fobia

            • TarefaProposta para a LGBTIQ+fobia

          • Materiais para traballar as emocións

          • Liña de tempo do curso 2023/2024

          • Topic 14

      • Departamento de Bioloxía e Xeoloxía

      • Departamento de Debuxo

      • Departamento de Economía

      • Departamento de Educación Física

      • Departamento de Filosofía

      • Departamento de Física e Química

      • Departamento de Francés

      • Departamento de Grego

      • Departamento de Inglés

      • Departamento de Latín

      • Departamento de Lingua Castelá

      • Departamento de Lingua Galega

      • Departamento de Matemáticas

      • Departamento de Música

      • Departamento de Orientación

      • Departamento de Relixión

      • Departamento de Tecnoloxía

      • Departamento de Xeografía e Historia

      • FORMACIÓN DO PROFESORADO

Supplementary blocks

Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)
ACT-11
  • Galego ‎(gl)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Galego ‎(gl)‎
    • Português - Portugal ‎(pt)‎
Resumo da retención de datos
Políticas
Obter a apli móbil