Presentación Elena

Presentación Elena

por Usuario eliminado -
Número de respostas: 0

Boas noites a todos, o meu nome é Elena Pérez Vázquez e son profesora nova este curso no IES Isaac Díaz Pardo, da materia de Lengua castellana e Literatura.

Gústanme moito as TIC, saber das súas posibilidades e poder aprender o máximo posible...a ver cómo se da o curso, porque en principio xa tiven problemas para enterarme das tarefas : )

Fixera varios cursos anteriores de Moodle e TIC, dende o ano 2008 levo metida en todo isto da formación das TIC (antes, no 2004 e 2005 xa tivera que manexar a plataforma para a Universidade de Milán, onde estivera dous anos), pero sempre aprendo cousas novas e actualízanse cousas que necesito coñecer para sacar o máximo partido. Este último ano, fixera un curso de 20 horas de Moodle da Comunidade de Madrid, e outro curso das TIC, onde aprenderamos novos usos de Moodle, Google Classroom, Kahoot, webex, Google forms, meeting e máis cousas. O curso tivera formato de "seminario", foran 20 horas e un compañeiro o levou de forma presencial ata o confinamento. Despóis do confinamento, foramos conscientes da sorte de estar nese curso e poder resolver todas as dúbidas.

O meu obxectivo e expectativas é aprender todo o posible para mellorar a docencia e estar enterada de todo (hai moitas plataformas que non coñezo xa que veño doutra CCAA, e por exemplo o de matricular alumnos sempre o fixera o coordinador TIC, e tampouco sei). Abalar, entre outros moitos, é completamente novo para mín. Familiarizarme con todo o que é novo para mín e trasladalo á aula é moi interesante e necesario.

Ánimo a todos.