OBRADOIRO 4
CREACIÓN MUSICAL
Rúbrica
| SOBRESAÍNTE | NOTABLE | APROBADO | INSUFICIENTE | |
|---|---|---|---|---|
| 1.- COMPRENSIÓN DE CONTIDOS | -Visionado completo dos videotitoriais. - Comprensión total dos contidos. - 10 Actividades de Reforzo realizadas correctamente. (2.5) | -Visionado completo dos videotitoriais. - Comprensión total dos contidos. - 8 Actividades de Reforzo realizadas correctamente. (1.75) | -Visionado dos videotitoriais. - Comprensión parcial dos contidos. - 6 Actividades de Reforzo realizadas correctamente. (1.50) | -Visionado incompleto dos videotitoriais. - Escasa comprensión dos contidos. - 5 ou menosActividades de Reforzo realizadas correctamente. (1) |
| 2.- CREACIÓN MUSICAL | - Interese na creación e composición musical individual e grupal. - Auto-Aprendizaxe guiada cos indicacións dos videotitoriais e recursos da profesora. - Dominio da técnica de arranxo e composición musical. (2.5) | - Interese na creación e composición musical individual e grupal. - Aprendizaxe guiada cos indicacións dos videotitoriais e recursos da profesora. - Dominio da técnica de arranxo e composición musical. (1.75) | - Interese na creación e composición musical individual. - Aprendizaxe guiada cos indicacións dos videotitoriais e recursos da profesora. - Destrezas mínimas coa técnica de arranxo e composición musical. (1.50) | - Pouco interese na creación e composición musical. - Sen adquirir as destrezas mínimas coa técnica de arranxo musical. (1) |
| 3.- PRÁCTICA EDICIÓN | - Interese na práctica da edición de partituras individual. - Auto-Aprendizaxe guiada cos videotitoriais. - Dominio da técnica de edición no MuseScore. (2.5) | - Interese na práctica da edición de partituras individual. - Aprendizaxe guiada cos videotitoriais e indicacións da profesora. - Dominio da técnica de edición no MuseScore. (1.75) | - Interese na práctica da edición de partituras individual. - Aprendizaxe guiada cos videotitoriais e indicacións da profesora. - Destrezas mínimas coa técnica de edición no MuseScore. (1.50) | - Pouco interese na práctica da edición de partituras individual . - Sen adquirir as destrezas mínimas coa técnica de edición no MuseScore. (1) |
| 4.- DESENVOLVEMENTO TAREFAS DE AMPLIACIÓN | - Interese na profundización e investigación de coñecementos complementarios. - Auto-Aprendizaxe guiada coa axuda de recursos multimedia. - Tarefas entregadas e presentadas correctamente con esquema formal. (2.5) | - Interese na investigación de coñecementos complementarios. - Aprendizaxe guiada coa axuda de recursos multimedia e a profesora. - Tarefas entregadas e presentadas correctamente con esquema formal. (1.75) | - Interese na investigación de coñecementos complementarios. - Aprendizaxe guiada coa axuda de recursos multimedia e a profesora. - Tarefas entregadas correctamente con esquema formal. (1.50) | Pouco interese na investigación de coñecementos complementarios. - Sen adquirir as destrezas mínimas para a investigación. - Tarefas non entregadas ou sen esquema formal. (1) |
- Actividade
- Nome
- Data
- Puntuación
- Notas
- Reiniciar
- Imprimir
- Aplicar
- Nova ventá
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Non-comercial Compartir igual 4.0
