Saltar navegación

EDICIÓN DE PARTITURAS. TITORIAIS MUSESCORE

 

Rúbrica

OBRADOIRO 1
 SOBRESAÍNTENOTABLEAPROBADOINSUFICIENTE
1.- COMPRENSIÓN DE CONTIDOS-Visionado completo dos videotitoriais. - Comprensión total dos contidos. - 10 Actividades de Reforzo realizadas correctamente. (2.5)-Visionado completo dos videotitoriais. - Comprensión total dos contidos. - 8 Actividades de Reforzo realizadas correctamente. (1.75)-Visionado dos videotitoriais. - Comprensión parcial dos contidos. - 6 Actividades de Reforzo realizadas correctamente. (1.50)-Visionado incompleto dos videotitoriais. - Escasa comprensión dos contidos. - 5 ou menos Actividades de Reforzo realizadas correctamente. (1)
2.- LINGUAXE MUSICAL- Interese na práctica da lectura musical individual. - Auto-Aprendizaxe guiada coa partitura e indicacións e recursos da profesora. - Dominio da técnica de lectura musical con fluidez e entonación da canción. (2.5)- Interese na práctica da lectura musical individual. - Aprendizaxe guiada coa partitura e indicacións e recursos da profesora. - Dominio da técnica de lectura musical con fluidez da canción. (1.75)- Interese na práctica da lectura musical individual. - Aprendizaxe guiada coa partitura e indicacións e recursos da profesora. - Destrezas mínimas coa técnica de lectura musical da canción. (1.50)- Pouco interese na lectura musical individual. - Sen adquirir as destrezas mínimas coa técnica de lectura musical da canción. (1)
3.- PRÁCTICA EDICIÓN- Interese na práctica da edición de partituras individual. - Auto-Aprendizaxe guiada cos videotitoriais. - Dominio da técnica de edición no MuseScore. (2.5)- Interese na práctica da edición de partituras individual. - Aprendizaxe guiada cos videotitoriais e indicacións da profesora. - Dominio da técnica de edición no MuseScore. (1.75)- Interese na práctica da edición de partituras individual. - Aprendizaxe guiada cos videotitoriais e indicacións da profesora. - Destrezas mínimas coa técnica de edición no MuseScore. (1.50)- Pouco interese na práctica da edición de partituras individual . - Sen adquirir as destrezas mínimas coa técnica de edición no MuseScore. (1)
4.- DESENVOLVEMENTO TAREFAS DE AMPLIACIÓN- Interese na profundización e investigación de coñecementos complementarios. - Auto-Aprendizaxe guiada coa axuda de recursos multimedia. - Tarefas entregadas e presentadas correctamente con esquema formal. (2.5)- Interese na investigación de coñecementos complementarios. - Aprendizaxe guiada coa axuda de recursos multimedia e a profesora. - Tarefas entregadas e presentadas correctamente con esquema formal. (1.75)- Interese na investigación de coñecementos complementarios. - Aprendizaxe guiada coa axuda de recursos multimedia e a profesora. - Tarefas entregadas correctamente con esquema formal. (1.50) Pouco interese na investigación de coñecementos complementarios. - Sen adquirir as destrezas mínimas para a investigación. - Tarefas non entregadas ou sen esquema formal. (1)

Claudina Maneiro Arriaga. OBRADOIRO 1 (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova ventá