Section outline

  • Agora que xa coñecedes as ferramentas de traballo e a dinámica do curso comeza a fase máis creativa, onde os RETOS propostos non teñen unha solución concreta senon que será a vosa imaxinación a que vos indique o que facer, e será o traballo de programación en euipo o que o desenvolverá.

    Neste momento incorporamos recursos alleos ás nosas producións e temos que saber que podemos empregar para respectar os Derechos de Autor y la Propiedad Intelectual referenciando axeitadamente. Coñeceremos as Licencias Creative Commons e licenciaremos as nosas creacións con CC-BY.

    Comenzaremos cunha historia de labirintos e logo unha sobre CULLEREDO. Polo de pronto votádelle un ollo ao capítulo 7 do seguinte libro Videotitoriais SCRATCH. ou ao capítulo Laberinto do Recurso de eXeLearning Taller de Programación con Scratch.

    Programa do trimestre:

    • Laberintos. 200 ptos. 21 de xaneiro.
    • Descubrir CULLEREDO. Planificación. 50 ptos. 4 de febreiro.
    • FORO Redes Sociais e Identidade Dixital. 100 ptos. 11 de febreiro.
    • Vacacións de Entroido: do 10 ao 14 de febreiro.
    • Descubir CULLEREDO. O xogo. 150 ptos. 4 de marzo. Vacacións de Semana Santa desde o 24 de marzo ao 2 de abril.
    • NON SE AVALIARÁ NADA REALIZADO OU ENVIADO LOGO DO 11 DE ABRIL.

    ENLACES RECOMENDADOS: Estudios ieseba16_laberintos e ieseba16_Culleredo.