Section outline

  • 1.- Presentación do curso e do tema (normas de traballo, criterios de avaliación, etc). Que é o noso Proxecto Competencial? Organización dos grupos de traballo

    2.- Elaboración dun cuestionario para as familias. Rexistrar as entrevistas e transcribilas nesta Aula Virtual.

    3.- Fabricación de instrumentos da música tradicional galega e fichas de datos (características e historia).

    4.- Exposición do material elaborado.

    5.- Saída aos lugares tradicionais de reunión da veciñanza en Gondomar centro (1 sesión de clase).

    6.- Colaboración nas actividades de decoración do centro no Samaín (co tema do noso proxecto)

    7.- Recompilación de fotos dos nosos ARQUIVOS FAMILIARES noS que aparezan músicos e bailaríns tradicionais galegos: data, nome da familia que a achega, lugar onde foi tomada, persoas retratadas (se é posible) e descrición do reflectido.

    • 1.- Buscade os nomes dos instrumentos na sopa de letra.

      2.- Identificade os debuxos dos instrumentos, coloreádeos.

      3.- Buscade no dicionario da RAG as definicións do vocabulario dos instrumentos. Copiádeas por detrás das fotocopias. Aqueles termos que non atopedes da RAG, buscádeos na RAE.

    • Apertura: miércoles, 5 de febrero de 2025, 00:00
      Cierre: miércoles, 12 de febrero de 2025, 00:00

      1.- Traballo en grupo, en papel: Cartel sobre os instrumentos tradicionais das cantareiras e da música tradicional galega.

      2.- Elaboración do mesmo cartel en formato dixital.

      3.- Obradoiro de origami: grúas de Sadako. Lectura da súa historia.

    • Apertura: miércoles, 5 de febrero de 2025, 00:00
      Cierre: miércoles, 12 de febrero de 2025, 00:00

      Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.

      Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.

      Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua. 

      SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!

      TAREFAS:

      1.- Elaborar  unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar, 

      2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.

      3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?

      4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.

      5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe

      6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.

    • 1.- Buscade os nomes dos instrumentos na sopa de letra.

      2.- Identificade os debuxos dos instrumentos, coloreádeos.

      3.- Buscade no dicionario da RAG as definicións do vocabulario dos instrumentos. Copiádeas por detrás das fotocopias. Aqueles termos que non atopedes da RAG, buscádeos na RAE.

    • Apertura: miércoles, 5 de febrero de 2025, 00:00
      Cierre: miércoles, 12 de febrero de 2025, 00:00

      1.- Traballo en grupo, en papel: Cartel sobre os instrumentos tradicionais das cantareiras e da música tradicional galega.

      2.- Elaboración do mesmo cartel en formato dixital.

      3.- Obradoiro de origami: grúas de Sadako. Lectura da súa historia.

    • Apertura: miércoles, 5 de febrero de 2025, 00:00
      Cierre: miércoles, 12 de febrero de 2025, 00:00

      Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.

      Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.

      Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua. 

      SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!

      TAREFAS:

      1.- Elaborar  unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar, 

      2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.

      3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?

      4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.

      5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe

      6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.

    • Apertura: miércoles, 5 de febrero de 2025, 00:00
      Cierre: miércoles, 12 de febrero de 2025, 00:00

      1.- Traballo en grupo, en papel: Cartel sobre os instrumentos tradicionais das cantareiras e da música tradicional galega.

      2.- Elaboración do mesmo cartel en formato dixital.

      3.- Obradoiro de origami: grúas de Sadako. Lectura da súa historia.

    • Apertura: miércoles, 5 de febrero de 2025, 00:00
      Cierre: miércoles, 12 de febrero de 2025, 00:00

      Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.

      Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.

      Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua. 

      SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!

      TAREFAS:

      1.- Elaborar  unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar, 

      2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.

      3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?

      4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.

      5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe

      6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.

    • Apertura: miércoles, 5 de febrero de 2025, 00:00
      Cierre: miércoles, 12 de febrero de 2025, 00:00

      1.- Traballo en grupo, en papel: Cartel sobre os instrumentos tradicionais das cantareiras e da música tradicional galega.

      2.- Elaboración do mesmo cartel en formato dixital.

      3.- Obradoiro de origami: grúas de Sadako. Lectura da súa historia.

    • Apertura: miércoles, 5 de febrero de 2025, 00:00
      Cierre: miércoles, 12 de febrero de 2025, 00:00

      Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.

      Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.

      Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua. 

      SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!

      TAREFAS:

      1.- Elaborar  unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar, 

      2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.

      3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?

      4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.

      5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe

      6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.

    • Apertura: miércoles, 5 de febrero de 2025, 00:00
      Cierre: miércoles, 12 de febrero de 2025, 00:00

      Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.

      Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.

      Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua. 

      SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!

      TAREFAS:

      1.- Elaborar  unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar, 

      2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.

      3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?

      4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.

      5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe

      6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.

    • Apertura: miércoles, 5 de febrero de 2025, 00:00
      Cierre: miércoles, 12 de febrero de 2025, 00:00

      Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.

      Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.

      Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua. 

      SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!

      TAREFAS:

      1.- Elaborar  unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar, 

      2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.

      3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?

      4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.

      5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe

      6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.

    • Apertura: miércoles, 5 de febrero de 2025, 00:00
      Cierre: miércoles, 12 de febrero de 2025, 00:00

      Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.

      Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.

      Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua. 

      SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!

      TAREFAS:

      1.- Elaborar  unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar, 

      2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.

      3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?

      4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.

      5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe

      6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.

    • Apertura: miércoles, 5 de febrero de 2025, 00:00
      Cierre: miércoles, 12 de febrero de 2025, 00:00

      Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.

      Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.

      Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua. 

      SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!

      TAREFAS:

      1.- Elaborar  unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar, 

      2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.

      3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?

      4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.

      5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe

      6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.

    • Todo o alumnado dos proxectos colaborará na elaboración das actividades do Samaín, consistente na recreación da PONTE DAS ÁNIMAS DE GONDOMAR e na representación das tradicións do mundo para o MES DE NOVEMBRO.

      Este será o soporte dos concursos convocados polos departamentos de EDLG e a Biblioteca:

      1.- Concurso de cabazas

      2.- Concurso de relatos de medo

      3.- Concurso de epitafios

      NOTA: Engadimos neste apartado fotos e información da Ponte das Ánimas para a súa recreación.

    • Apertura: lunes, 7 de octubre de 2024, 00:00
      Cierre: martes, 15 de octubre de 2024, 00:00
    • Apertura: jueves, 27 de febrero de 2025, 00:00
      Cierre: viernes, 7 de marzo de 2025, 00:00
    • Todo o alumnado dos proxectos colaborará na elaboración das actividades do Samaín, consistente na recreación da PONTE DAS ÁNIMAS DE GONDOMAR e na representación das tradicións do mundo para o MES DE NOVEMBRO.

      Este será o soporte dos concursos convocados polos departamentos de EDLG e a Biblioteca:

      1.- Concurso de cabazas

      2.- Concurso de relatos de medo

      3.- Concurso de epitafios

      NOTA: Engadimos neste apartado fotos e información da Ponte das Ánimas para a súa recreación.

    • Apertura: lunes, 7 de octubre de 2024, 00:00
      Cierre: martes, 15 de octubre de 2024, 00:00
    • Apertura: jueves, 27 de febrero de 2025, 00:00
      Cierre: viernes, 7 de marzo de 2025, 00:00