PROXECTO COMPETENCIAL_O resón das cantareiras/pandeireteiras no Val Miñor_Curso 2024-2025
Section outline
-
-
Aquí podedes consultar o que imos facer todas as sesións de clase, por meses, por se non podedes asistir a clase nalgún momento.
-
Aquí podedes consultar o que imos facer todas as sesións de clase, por meses, por se non podedes asistir a clase nalgún momento.
-
Aquí poderedes consultar artigos de interese para o desenvolvemento do noso Proxecto Competencial (Curso 2024/2025)
-
Aquí podedes consultar o que imos facer todas as sesións de clase, por meses, por se non podedes asistir a clase nalgún momento.
-
Aquí podedes consultar o que imos facer todas as sesións de clase, por meses, por se non podedes asistir a clase nalgún momento.
-
Aquí poderedes consultar artigos de interese para o desenvolvemento do noso Proxecto Competencial (Curso 2024/2025)
-
1.- Presentación do curso e do tema (normas de traballo, criterios de avaliación, etc). Que é o noso Proxecto Competencial? Organización dos grupos de traballo
2.- Elaboración dun cuestionario para as familias. Rexistrar as entrevistas e transcribilas nesta Aula Virtual.
3.- Fabricación de instrumentos da música tradicional galega e fichas de datos (características e historia).
4.- Exposición do material elaborado.
5.- Saída aos lugares tradicionais de reunión da veciñanza en Gondomar centro (1 sesión de clase).
6.- Colaboración nas actividades de decoración do centro no Samaín (co tema do noso proxecto)
7.- Recompilación de fotos dos nosos ARQUIVOS FAMILIARES noS que aparezan músicos e bailaríns tradicionais galegos: data, nome da familia que a achega, lugar onde foi tomada, persoas retratadas (se é posible) e descrición do reflectido.
-
-
-
Opened: Wednesday, 5 February 2025, 12:00 AMDue: Wednesday, 12 February 2025, 12:00 AM
1.- Traballo en grupo, en papel: Cartel sobre os instrumentos tradicionais das cantareiras e da música tradicional galega.
2.- Elaboración do mesmo cartel en formato dixital.
3.- Obradoiro de origami: grúas de Sadako. Lectura da súa historia.
-
Opened: Wednesday, 5 February 2025, 12:00 AMDue: Wednesday, 12 February 2025, 12:00 AM
Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.
Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.
Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua.
SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!
TAREFAS:
1.- Elaborar unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar,
2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.
3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?
4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.
5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe
6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.
-
-
Opened: Wednesday, 5 February 2025, 12:00 AMDue: Wednesday, 12 February 2025, 12:00 AM
1.- Traballo en grupo, en papel: Cartel sobre os instrumentos tradicionais das cantareiras e da música tradicional galega.
2.- Elaboración do mesmo cartel en formato dixital.
3.- Obradoiro de origami: grúas de Sadako. Lectura da súa historia.
-
Opened: Wednesday, 5 February 2025, 12:00 AMDue: Wednesday, 12 February 2025, 12:00 AM
Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.
Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.
Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua.
SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!
TAREFAS:
1.- Elaborar unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar,
2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.
3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?
4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.
5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe
6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.
-
-
-
Opened: Wednesday, 5 February 2025, 12:00 AMDue: Wednesday, 12 February 2025, 12:00 AM
1.- Traballo en grupo, en papel: Cartel sobre os instrumentos tradicionais das cantareiras e da música tradicional galega.
2.- Elaboración do mesmo cartel en formato dixital.
3.- Obradoiro de origami: grúas de Sadako. Lectura da súa historia.
-
Opened: Wednesday, 5 February 2025, 12:00 AMDue: Wednesday, 12 February 2025, 12:00 AM
Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.
Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.
Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua.
SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!
TAREFAS:
1.- Elaborar unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar,
2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.
3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?
4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.
5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe
6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.
-
Opened: Wednesday, 5 February 2025, 12:00 AMDue: Wednesday, 12 February 2025, 12:00 AM
1.- Traballo en grupo, en papel: Cartel sobre os instrumentos tradicionais das cantareiras e da música tradicional galega.
2.- Elaboración do mesmo cartel en formato dixital.
3.- Obradoiro de origami: grúas de Sadako. Lectura da súa historia.
-
Opened: Wednesday, 5 February 2025, 12:00 AMDue: Wednesday, 12 February 2025, 12:00 AM
Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.
Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.
Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua.
SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!
TAREFAS:
1.- Elaborar unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar,
2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.
3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?
4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.
5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe
6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.
-
-
-
Opened: Wednesday, 5 February 2025, 12:00 AMDue: Wednesday, 12 February 2025, 12:00 AM
Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.
Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.
Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua.
SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!
TAREFAS:
1.- Elaborar unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar,
2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.
3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?
4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.
5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe
6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.
-
Opened: Wednesday, 5 February 2025, 12:00 AMDue: Wednesday, 12 February 2025, 12:00 AM
Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.
Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.
Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua.
SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!
TAREFAS:
1.- Elaborar unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar,
2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.
3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?
4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.
5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe
6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.
-
-
-
Opened: Wednesday, 5 February 2025, 12:00 AMDue: Wednesday, 12 February 2025, 12:00 AM
Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.
Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.
Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua.
SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!
TAREFAS:
1.- Elaborar unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar,
2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.
3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?
4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.
5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe
6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.
-
Opened: Wednesday, 5 February 2025, 12:00 AMDue: Wednesday, 12 February 2025, 12:00 AM
Co galo das Letras Galegas, adicadas as Cantareiras e á Poesiía Popular, imos montar unha pequena exposición cos carteis elaborados durante o primeiro trimestre.
Para poder entender de onde xurdía este tipo de cultura e de arte, é preciso coñecer como era a forma de vida de aquelas mulleres que adicaban gran parte da súa vida a traballar, dentro e fóra da casa. Co gando, na horta, na casa, coidando dos cativos e cativas e das avoas e avós.
Unha vida moi dura que debemos coñecer para valorar a súa importancia, para poñer en valor a nosa historia, a nosa cultura, a nosa lingua.
SÓ SE VALORA O QUE SE COÑECE!
TAREFAS:
1.- Elaborar unha listaxe de pezas etnográficas que coñezan as vosas familias que se empregaban antes para a vida cotiá: cociñar, lavar a roupa, traballar no campo, coidar o gando, transportar, música, material escolar,
2.- Repartir, por grupos, temas para analizar esas listaxes.
3.- Que elementos podemos achegar, temporalmente, para a exposición?
4.- Buscar información e elaborar fichas para identificar os elementos na exposición.
5,- Deseñar a distribución da exposición no patio interior do IES. Montaxe
6.- Preparar a exposición. Todos faremos de guías: da exposición dos carteis das cantareiras e a exposición de elementos etnográficos.
-
-
-
Todo o alumnado dos proxectos colaborará na elaboración das actividades do Samaín, consistente na recreación da PONTE DAS ÁNIMAS DE GONDOMAR e na representación das tradicións do mundo para o MES DE NOVEMBRO.
Este será o soporte dos concursos convocados polos departamentos de EDLG e a Biblioteca:
1.- Concurso de cabazas
2.- Concurso de relatos de medo
3.- Concurso de epitafios
NOTA: Engadimos neste apartado fotos e información da Ponte das Ánimas para a súa recreación.
-
Opened: Monday, 7 October 2024, 12:00 AMDue: Tuesday, 15 October 2024, 12:00 AM
-
Opened: Thursday, 27 February 2025, 12:00 AMDue: Friday, 7 March 2025, 12:00 AM
-
Todo o alumnado dos proxectos colaborará na elaboración das actividades do Samaín, consistente na recreación da PONTE DAS ÁNIMAS DE GONDOMAR e na representación das tradicións do mundo para o MES DE NOVEMBRO.
Este será o soporte dos concursos convocados polos departamentos de EDLG e a Biblioteca:
1.- Concurso de cabazas
2.- Concurso de relatos de medo
3.- Concurso de epitafios
NOTA: Engadimos neste apartado fotos e información da Ponte das Ánimas para a súa recreación.
-
Opened: Monday, 7 October 2024, 12:00 AMDue: Tuesday, 15 October 2024, 12:00 AM
-
Opened: Thursday, 27 February 2025, 12:00 AMDue: Friday, 7 March 2025, 12:00 AM
-