FORO PARA AS PROBAS DE XUÑO

Olaa!!

Olaa!!

por Xoán García Carballo -
Número de respostas: 5

Moi boas

Empregaremos este foro para comunicarnos. Estou pensando en facer en Xuño un só examén para os/as que tendes pendentes tamén o módulo do ano pasado, que vos parece? Tratariase de quitar materia e quedarnos só coa máis importante.

Respondede todos e todas no foro á esta proposta. Tamén podería mandarvos unha relación de posibles preguntas.  Moitas cousas que vos poden axudar.

Esta vai ser a nosa canle de comunicación, ok?

Tendes que responder! e despois seguir en contacto. Eu fago un seguimento e quen non entre no foro non aproba, ja ja!!

En resposta a Xoán García Carballo

Re: Olaa!!

por Usuario eliminado -
En resposta a Usuario eliminado

Ola Silvia. Moi ben por scribir
A xefa de estudos aínda non ten a data pero a partir da segunda quincena de xuño e antes do 21 podería ser! Nestos día comunícoche a definitiva!
Teño que facerche un resumen máis en concrero do que debes preparar, sobre todo dos tres últimos temas (xeometría, poliedros eestatística)
Os demais aínda non me contestastes se vos parece ben xuntar os dous exames, estou esperando!!
En resposta a Xoán García Carballo

por Usuario eliminado -
okey perfecto, pues cuando quieras me dices y así ya me pongo a ello
En resposta a Usuario eliminado

Perfecto, a mediados de semana podes entrar que seguro que xa tes a data confirmada e tamén máis informacion.
O resto de xentiña do foro, comunicádeme se vos parece ben a miña oferta, plase!!