Ir ao contido principal
AV espazoAbalar
  • Galego ‎(gl)‎
    Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Galego ‎(gl)‎
Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)

A Covid-19 vista dende o enfoque das diferentes áreas curriculares

  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Aulas virtuais achegadas polo profesorado
  4. A Covid-19 vista dende o enfoque das diferentes ár...
  5. 9. Marchando una de números para la Covid-19
  6. Operaciones con números.

Operaciones con números.

Requisitos do completado
Abertas: venres, 29 de outubro de 2021, 11:00 PM
Pendente: venres, 5 de novembro de 2021, 10:00 PM

Consulta el siguiente artículo y reponde a las preguntas:


https://elpais.com/sociedad/2021-03-15/el-coronavirus-en-espana-dia-a-dia-asi-evolucionan-casos-ingresos-y-muertos.html

(Fuente: diario "El País")

a) Calcula el número de casos diagnósticados desde el inicio de la pandemia que han superado la enfermedad.


b) Calcula, a través de los datos notificados por las comunidades autónomas, el número de casos total notificados en los últimos 14 días, el número de ingresos hospitalarios y el número de falleciemientos.


c) Después de realizar los cálculos del apartado anterior, responde:

¿con qúe clase de número podrías identificar los ingresos hospitalarios?

¿y las defunciones?



◄ Orden y aproximación de números.
Orden de los números. ►

Bloques

Omitir Navegación

Navegación

  • Inicio

    • Páxinas do sitio

      • Os meus cursos

      • Etiquetas

    • Os meus cursos

    • Cursos

      • Aulas virtuais achegadas polo profesorado

        • Tecendo código

        • A Covid-19 vista dende o enfoque das diferentes ár...

          • PFPP O2031087 IES Carlos Casares (Liña de traballo...

          • 1. COVID: Stopping the spread

          • 2. A túa voz encanto

          • 3. Virus: no límite da vida

          • 4. La entrevista: gente de Viana en tiempos de Covid

          • 5. Erradicar / Eliminar / Suprimir o coronavirus

          • 6. Actividad física y salud frente a la Covid-19

          • 7. Covid-19. Vías de transmisión. Aerosois.

          • 8. Covid-19: datos de su incidencia.

          • 9. Marchando una de números para la Covid-19

            • FicheiroGuía didáctica

            • FicheiroNúmeros y operaciones

            • FicheiroOrden y aproximación de números.

            • TarefaOperaciones con números.

            • TarefaOrden de los números.

            • TarefaLa vacunación por franjas de edad.

            • TarefaLa vacunación por comunidades autónomas.

            • TarefaEl crecimiento de las bacterias Molongui

            • TarefaExamen números naturales

            • ProbaExamen Números Enteros

            • ProbaExamen Números Decimales

            • ProbaExamen Fracciones

          • 10. Proporciones directas e inversas de la Covid-19

          • Licenza e descargas

        • English Year 6

        • CIENCIAS NATURAIS

        • CIENCIAS SOCIAIS

        • Física e Química 3º ESO

        • Laboratorio de química

        • Iniciación á actividade emprendedora e empresarial

        • Curso de Inglés - 3º ESO

        • Aula virtual Economía de la Empresa

        • Economía de la empresa

      • Miscellaneous

      • Cursos creados polo profesorado

      • Innovación educativa

Supplementary blocks

Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)
Covid_enfoques
  • Galego ‎(gl)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Galego ‎(gl)‎
Resumo da retención de datos
Políticas
Obter a apli móbil