Ir ao contido principal
AV espazoAbalar
  • Galego ‎(gl)‎
    Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Galego ‎(gl)‎
Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)

English Year 6

  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Aulas virtuais achegadas polo profesorado
  4. English Year 6
  5. Term 1
  6. Describing people_ Due date ?

Describing people_ Due date ?

Requisitos do completado
  • Choose a member of your family and write a description. 
  • Follow these instructions. 
DESCRIBING PEOPLE
A descriptive essay about a person should consist of:
a) An Introduction in which you give general information about the person, saying when, where and how you first met them;
b) A Main Body in which you describe their physical appearance,personal qualities and hobbies/interest.
You start a new paragraph for each topic;
c) A conclusion in which you write your comments and/or feelingsabout the person."
When describing someone you know well or see often  (a friend,a neighbour, etc), you should use present tenses.
  • Introduction
Paragraph 1
Name of the person _when, where and how you first met him/her 
  • Main body
Paragraph 2 
Physical appearance (facial features - clothes)
Paragraph 3
Personal qualities and justifications (s)/examples
Paragraph 4
Hobbies/interests
 

    you must upload a 
Estándares 

PLEB4.1. Elabora textos sinxelos relacionados con temas da súa vida cotiá, experiencias e actividades na aula, traballados previamente de forma oral.

PLEB4.4. Amosa interese polo uso guiado das TIC para producir textos e presentacións e transmitir información escrita.

PLEB4.7. Produce textos escritos significativos,en soporte papel ou dixital, de forma individual ou en parella seguindo o modelo traballado (elaboración dunha enquisa, SMS, correspondencia persoal simple en soporte papel ou dixital falando de si mesmo/a e da súa contorna inmediata ...).

PLEB4.9. Presenta os seus textos con caligrafía clara e limpeza: evitando riscos, inclinación de liñas etc.

PLEB4.10. Utiliza a lingua estranxeira escrita de forma correcta en situacións variadas atendendo á súa corrección ortográfica básica.

PLEB5.8. Describe con máis detalle o seu aspecto físico, gustos, afeccións... de si mesmo/a e doutra persoa.

PLEB5.11. Estrutura adecuadamente os elementos das oracións, mantén a concordancia de número e persoa, e usa correctamente os nexos básicos.

◄ Verbs around the house
Post your menu ►

Bloques

Omitir Navegación

Navegación

  • Inicio

    • Páxinas do sitio

      • Os meus cursos

      • Etiquetas

    • Os meus cursos

    • Cursos

      • Aulas virtuais achegadas polo profesorado

        • Tecendo código

        • A Covid-19 vista dende o enfoque das diferentes ár...

        • English Year 6

          • General

          • Meeting point

          • Oral presentations

          • Videos, songs and stories

          • Term 1

            • PáxinaNationalities and countries- Activity

            • ForoIntroduce yourself

            • Paquete SCORMPresent continuous 2 activities

            • Paquete SCORMSubject and possessive pronouns matching activity

            • PáxinaExtra_ Storytelling at the library

            • ProbaHalloween reading comprehension quizz

            • Paquete SCORMHave vs has

            • Paquete SCORMTo Be_ Listen and choose

            • Paquete SCORMTo Be _ rewrite affirmative short form

            • Paquete SCORMPresent simple/ present continuous_ long form

            • Paquete SCORMDo or Does ????

            • Paquete SCORMYes/no questions. Do vs does

            • Paquete SCORMPresent continuous

            • LibroPronunciation- Listen carefully

            • TarefaRead aloud_ Special cereal

            • Paquete SCORMBig numbers

            • Paquete SCORMNumbers II

            • Paquete SCORMSpelling_ Alphabet practise

            • Paquete SCORMSpelling_ Alphabet practise II

            • Paquete SCORMPast regular verbs

            • TarefaVerbs around the house

            • TarefaStretching sentences

            • TarefaDescribing people_ Due date ?

            • PáxinaPost your menu

            • LibroPronunciation- Listen carefully_ Past tense

            • TarefaRead aloud_ Back to school

          • Term 2

          • Term 3

          • Teachers' resources

          • Credits

        • CIENCIAS NATURAIS

        • CIENCIAS SOCIAIS

        • Física e Química 3º ESO

        • Laboratorio de química

        • Iniciación á actividade emprendedora e empresarial

        • Curso de Inglés - 3º ESO

        • Aula virtual Economía de la Empresa

        • Economía de la empresa

      • Miscellaneous

      • Cursos creados polo profesorado

      • Innovación educativa

Supplementary blocks

Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)
Y6
  • Galego ‎(gl)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Galego ‎(gl)‎
Resumo da retención de datos
Políticas
Obter a apli móbil