Tarefa 2: Proxecto carraca luminosa
Requisitos do completado
Programando unha carraca luminosa
1. Proposta de traballo:
4. Repetir a secuencia de cores:
Programando unha carraca luminosa
1. Proposta de traballo:
Deseñar unha serea multicor na que se iluminen os LED inseridos na placa e soe unha melodía cando axitemos a placa.
2. Ordes básicas:
Atoparalas, igual que en Scratch, ordenadas por cores:

3. Programar a secuencia de cores:
Selecciona os seguintes dous bloques

4. Repetir a secuencia de cores:
Selecciona o bloque "Repetir" e colócao encima ata que vexas que inclúe os bloques azuis.

5. Selecciona o son
Escolle un son para a túa carraca luminosa (poderías compoñer a música, pero iso deixámolo para máis adiante...)

6. Zarandea o simulador da placa
Ou preme o botón de "Shake" para probar se o teu programa funciona:

6. Carga o programa na túa placa Adafruit
Unha vez que o teu programa estea rematado e funcione ben, é hora de cargalo nunha placa controladora.

Cualificando Entregas
Nome do criterio
puntuación
A placa amosa unha sucesión de luces iluminadas de diferente cor cada vez que se abanea Fíxate que empece a funcionar soamente cando se abanea. 1 |
A música soa todo o tempo que duran as luces Pode haber unha diferencia de 1 segundo, pero non moito máis. 1 |
A carraca funciona cando a conectas á pila Podes probala conectada ao USB pero despois hai que conectala á pila 1 |
A placa está únida á prenda de tela que fará de carraca Esta unión debe estar feita con corchetes 1 |