Curso: Crossing Worlds 4º EP | AV espazoAbalar

    • Press the bottoms to go to the different units

  • 1 2 3 4 5 6
  •                                                     

    Welcome to Unit 3! In this unit we will learn the vocabulary of parts of the city, the grammar of There is, There are and information about Martin Luther King's day and the movement of Black Lives Matter. And, of course, we are going to have lots of fun!

    Benvido/a á Unidade 3! Nesta unidade imos aprender o vocabulario das partes da cidade, a gramática de There is, There are e información sobre o Día de Martin Luther King e o movemento de Black Lives Matter. E, por suposto, imos pasar un moi bo rato!

     

                                                          Unit 3: parts of the city, there is there are, Martin Luther King +BLM

    •  Culture

    • Look at the video about Martin Luther Kings' Day and Black Lives Matter Movement and then complete the true or false activity

      Mira o vídeo sobre o Día de Martin Luther King e o Movemento de Black Lives Matter e logo completa a actividade de verdadeiro ou falso

      Todas as imaxes deste recurso proceden de Canva e se empregan coa seguinte licenza https://www.canva.com/policies/free-media/

    • Look at this presentation with information about some relevant black figures through history. Then, complete the memory game related to it.

      Mira esta presentación con información sobre persoas racializadas relevantes a través da historia. A continuación, completa o xogo de memoria relacionado con ela

      Presentación de elaboración propia creada con Canva con imaxes collidas da mesma plataforma e grabación de voz propia. Todas as imaxes deste recurso proceden de Canva e se empregan coa seguinte licenza https://www.canva.com/policies/free-media/

    •  Vocabulary

    • Recurso creado con Exe Learning

    • Grammar

    • Recursos creados con Exe Learning

      Todas as imaxes deste recurso proceden de Canva e se empregan coa seguinte licenza https://www.canva.com/policies/free-media/

    •  Evaluation

    • Recursos creados con Exe Learning

      Todas as imaxes deste recurso proceden de Canva e se empregan coa seguinte licenza https://www.canva.com/policies/free-media/

    •  Attention to diversity

    • LICENZA
      "Crossing Worlds" é un recurso creado por Andrea Martínez Quiroga durante unha licenza de formación para a elaboración de materiais curriculares dixitais da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria de la Xunta de Galiciabaixo licenza
      Créditos de propiedade

      Neste curso úsanse imaxes e recursos de produción propia, que se fan públicos con licenzaa CC BY-SA, outras de dominio público, con licenza creative commons, GNU... tomados preferentemente de bancos de recursos educativos abertos. Tamén poden ser utilizados ---acolléndose ao "Dereito de cita" [1] --- imaxes, ou recursos diversos de diferentes páxinas web, e enlázase a súa licenza ao pé dos propios recursos, que se manteñen integramente. Se detectas algunha imaxe, recurso... con dereitos reservados, a autora agradece que se informe para retirala. As suxestións, propostas de mellora, comentarios... son ben recibidos.

      [1] La reproducción de fragmentos de obras musicales, audiovisuales, imágenes, obras aisladas, o lo que corresponda usadas en este recurso educativo se atiene al artículo 32 (Citas e recensiones) del Real Decreto Legislativo 1/1996, del 12 de Abril (BOE número 97, del 22 de Abril) con las modificaciones dadas a este por la Ley 5/1998 del 6 de Marzo (BOE número 57, del 7 de Marzo) y la Ley 1/2000 del 7 de Enero (BOE número 7 do 8 de Enero), cuyo texto dice:
      "Es lícita la inclusión en una obra propia de fragmentos de otras ajenas de naturaleza escrita, sonora o audiovisual, así como la de obras aisladas de carácter plástico, fotográfico figurativo o análogo, siempre que se trate de obras ya divulgadas y su inclusión se realice a título de cita o para su análisis, comentario o juicio crítico. Tal utilización sólo podrá realizarse con fines docentes o de investigación, en la medida justificada por el fin de esa incorporación e indicando la fuente y el nombre del autor de la obra utilizada".