Comentarios relacionados cos noso produtos

Comentarios relacionados cos noso produtos

par Kerry Ann McKevitt,
Number of replies: 9

Ola de novo,

conseguín exportar e gardar o arquivo, aínda que perdín unha foto. Subín o vídeo á aula para que mo comentedes. Non é ningunha marabilla (teño que mellorar a edición), mais é un comezo.

Saúdos,
Kerry

In reply to Kerry Ann McKevitt

Re: Comentarios relacionados cos noso produtos

par Marta Ferreiro,

Ola!

Gústame o teu vídeo! Fixéchelo con moita soltura. Xa o podes usar para o alumnado de C2 perefctamente.

Saúdos,

Marta

par Claire Boisseau,

Ola,

fáltache a captura de pantalla, non ?

Saúdos,

Claire

In reply to Claire Boisseau

par Kerry Ann McKevitt,

Ola, Claire.

Cando fixen o vídeo, subín unha foto e unha captura de pantalla, mais parece que perdín algúns elementos debido aos problemas co programa. A ver se as podo recuperar a semana que vén.

Graciñas!

Saúdos,

Kerry

par Sandra García Fraga,

Ola! 

Para ser un comezo, está moi ben! Estou de acordo con Marta, fixéchelo con moita soltura. 

In reply to Sandra García Fraga

par Sandra García Fraga,

Acabo de subir o meu video, a ver que vos parece. Son as mellores "tomas falsas" que conseguín :)

par Juana Rodríguez,

Ola,

puiden ver os vídeos e sodes moi pro! Eu cheguei á conclusión de que quero un avatar!! Dinme conta dunha serie de fallos mais, se pretendo correxilos, o proceso de crear un vídeo sería demasiado longo como para ser rentable... Foi un exercicio moi interesante, de todas formas!

Un saúdo,

Juana

par Kerry Ann McKevitt,

Ola Sandra,

non podo velo! Pasoume o mesmo co meu vídeo (QuickTime non recoñece o formato), así que botareille unha ollada o xoves. Pídoche desculpas por adiantado.

Saúdos,

Kerry

par Angela Fraga,

Ola a tod@s:

Vin os catro vídeos subidos e parécenme unha pasada de bos todos, tendo en conta que estamos só empezando nesta materia. (Juana, nótase que tes nenos pequenos - rinme moito có teu. Está xenial!)

Concordo con Juana na idea de se poderemos ao final dedicar tanto tempo a actividades relacionadas coa edición de vídeo xa que o proceso é moi laborioso ao non ter apenas coñecementos previos como é o meu caso e supoño que o da maioría de nós, e que con tanto traballo dadas as circunstancias actuais e aínda estando a aprender o manexo da nova versión de Moodle que temos que usar este ano, a conclusión que saco é que non creo que poida sacar nada nin a metade de bo que estes catro vosos pero sigo intentando. 

Parabéns ás catro,

Ángela