Comentarios relacionados cos noso produtos

Comentarios relacionados cos noso produtos

by Kerry Ann McKevitt -
Number of replies: 9

Ola de novo,

conseguín exportar e gardar o arquivo, aínda que perdín unha foto. Subín o vídeo á aula para que mo comentedes. Non é ningunha marabilla (teño que mellorar a edición), mais é un comezo.

Saúdos,
Kerry

In reply to Kerry Ann McKevitt

Re: Comentarios relacionados cos noso produtos

by Marta Ferreiro -

Ola!

Gústame o teu vídeo! Fixéchelo con moita soltura. Xa o podes usar para o alumnado de C2 perefctamente.

Saúdos,

Marta

by Claire Boisseau -

Ola,

fáltache a captura de pantalla, non ?

Saúdos,

Claire

In reply to Claire Boisseau

by Kerry Ann McKevitt -

Ola, Claire.

Cando fixen o vídeo, subín unha foto e unha captura de pantalla, mais parece que perdín algúns elementos debido aos problemas co programa. A ver se as podo recuperar a semana que vén.

Graciñas!

Saúdos,

Kerry

by Sandra García Fraga -

Ola! 

Para ser un comezo, está moi ben! Estou de acordo con Marta, fixéchelo con moita soltura. 

In reply to Sandra García Fraga

by Sandra García Fraga -

Acabo de subir o meu video, a ver que vos parece. Son as mellores "tomas falsas" que conseguín :)

by Juana Rodríguez -

Ola,

puiden ver os vídeos e sodes moi pro! Eu cheguei á conclusión de que quero un avatar!! Dinme conta dunha serie de fallos mais, se pretendo correxilos, o proceso de crear un vídeo sería demasiado longo como para ser rentable... Foi un exercicio moi interesante, de todas formas!

Un saúdo,

Juana

by Kerry Ann McKevitt -

Ola Sandra,

non podo velo! Pasoume o mesmo co meu vídeo (QuickTime non recoñece o formato), así que botareille unha ollada o xoves. Pídoche desculpas por adiantado.

Saúdos,

Kerry

by Angela Fraga -

Ola a tod@s:

Vin os catro vídeos subidos e parécenme unha pasada de bos todos, tendo en conta que estamos só empezando nesta materia. (Juana, nótase que tes nenos pequenos - rinme moito có teu. Está xenial!)

Concordo con Juana na idea de se poderemos ao final dedicar tanto tempo a actividades relacionadas coa edición de vídeo xa que o proceso é moi laborioso ao non ter apenas coñecementos previos como é o meu caso e supoño que o da maioría de nós, e que con tanto traballo dadas as circunstancias actuais e aínda estando a aprender o manexo da nova versión de Moodle que temos que usar este ano, a conclusión que saco é que non creo que poida sacar nada nin a metade de bo que estes catro vosos pero sigo intentando. 

Parabéns ás catro,

Ángela

In reply to Angela Fraga

by Juana Rodríguez -

Alégrome de que che gustara! A min dáme un pouco de vergoña...