Foro: Incidencias e consultas xerais

Cualificacións para EOI

Cualificacións para EOI

por Saínza Martínez -
Número de respostas: 0

Bo día, 

O outro día preguntábame Marta como facer a configuración das cualificacións dun curso da EOI. 

Segundo entendín, para aprobar o curso, os participantes deben cumprir estes requerimentos:

• O curso ten 5 partes. Débese acadar un 12,5 en cada unha delas para considerarse superada
  • Para superar o curso débese acadar a nota anterior en cada parte (12,5) e ademáis un mínimo de 82,25 no total do curso.

É dicir, para aprobar o curso débense cumplir dúas condicións á vez: unha por categoría e outra do total

A solución que se me ocorre é a seguinte:

• Configuramos a categoría total do curso da seguinte maneira:
    • Administración do curso> Axustes do libro de cualificacións
    • Accións> Editar> Editar a configuración
    • Categoría de cualificación> Agregación> Suma de cualificacións (se non me equivoco)
    • Total da categoría>
    • Configuramos a nota máxima en 125 (se non me equivoco) e a nota para mínima para aprobar en 82,25
  • Configuramos as categorías inferiores (unha por parte) do mesmo xeito:
    • Accións> Editar> Editar a configuración

• Total da categoría>
    • Configuramos a nota máxima en 25 ( se non me equivoco) e a nota para mínima para aprobar en 12,5

Deste xeito, no informe de cualificacións aparecerán en verde as cualificacións cando se superen os mínimos para aprobar, e en vermello cando no sexa así. Iso non quita que no total do curso vexan a suma de todas, pero se non supera o mínimo, a nota aparecerá en vermello. Algo así: 

Polo de agora é o que se me ocorre, aínda que non sexa a solución idea.

Marta, se probas co alumnado, cóntanos que tal che foi.

Grazas e un saúdo!

Saínza