Foro de dúbidas

Compartimos ideas?

Compartimos ideas?

por David González Gándara -
Número de respostas: 31

Esta mañá pensei que xa que se creou este curso para poñer en contacto ós relatores do curso nos diferentes centros, quizá poderiamos visitar os cursos dos outros para compartir ideas de organización, propostas de actividades, etc.

Empezarei compartindo o noso curso:

https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsanxoanbautista/aulavirtual2/course/view.php?id=10

O contrasinal para acceso como convidados é CfR

En resposta a David González Gándara

Re: Compartimos ideas?

por Fernando Ernesto Vázquez García -

Ola a tod@s, eu quería compartir o titorial de moodle que fixen para o profesorado do meu centro, podédelo adaptar, correxir e mellorar sen problema.

Un saúdo.

por Manuel Abelleira Barros -

Ola David, encántame o traballo gráfico (Con que programa o fixeches?) e a estructura do curso. Moitas grazas por compartilo.

Penso que este foro funciona! Tamén o esto das aulas compartirda están xenial. A iniciativa é moi boa!

por Belén Junquera -

Wow que chulada!

Estéticamente me rechifla!

Eu de momento, so restaurei o curso do CFR e sobre eso irei engadindo cousas

graciñas por compartir

por Enrique Cardona -

Paréceme unha idea estupenda para traballar de xeito colaborativo, a ver se disto sae algo máis dinámico entre os centros e non temos que andar tirando do CFR para todo que a pesar do esforzo que fan é imposible chegar a todas partes.

Eu non podo compartir aínda o curso porque non o rematei, en canto o faga, póñovolo aquí pero mentres, aínda que non é exactamente disto, póñovos a guía que fixen para EDIXGAL, como moitas cousas son comúns as Webs Dinámicas... é un documento de mínimos de creación de actividades pero igual vos sirve...
Despois do titorial de moodle que se currou o compañeiro dame un pouco de vergoña pero... quen dixo medo?

por Alberto Abadin -

Vexo moita creatividade!

Aqui vos deixo a ligazón ao noso (moi sinxelo, para neófitos):

Iniciación a Moodle

O contrasinal para entrar como convidado é aquiscelenis

En resposta a Alberto Abadin

por Manuel Felpeto González -

Aquí deixo a miña, a clave como convidado é CfR. Nada novo.... 

Eu irei engadindo as sesións por videoconferencia, xa que teño pensado gravalas para que as empreguen como recurso cando lles pete.

https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsantome/aulavirtual2/course/view.php?id=27

por Jose Luis Verdeal -

Boas tardes.

No CEIP Cabanas, ao non ter traballado antes con edixgal nin coa aula virtual, temos que ir moi pouco a pouco e por iso o noso curso está orientado a pequenas "píldoras" sobre cuestións moi concretas, sobre todo referentes a moodle, aínda que algúns compañeiros tamén solicitaron algo de información sobre algunhas ferramentas externas.

Aínda estamos a medio camiño.

No acceso para convidados no curso de formación tamén puxemos CfR.

https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipcabanas/aulavirtual2/course/view.php?id=16

Un saúdo

por xurxo cobelas -

Boas. Deíxovos a miña tamén. Sinto o do idioma pero o meu Mac e o galego non se levan moi ben e co pouco tempo que temos tiña que apurar ao máximo.

https://www.edu.xunta.gal/centros/eoipontevedra/aulavirtual2/course/index.php?categoryid=20

O contrasinal tamén é CfR

por Diego Fariña -

por David Castro Iglesias -

Bueno, pues ya que estamos yo también os dejo aquí  el enlace a la nuestra

https://www.edu.xunta.gal/centros/iestorrenteballester/aulavirtual2/course/view.php?id=325

Como los demás la clave para invitados es CfR

por Ignacio Román -

Hola, esta es mi curso, poco hay. Iré activando temas según avance.

https://www.edu.xunta.gal/centros/iesbouzabrey/aulavirtual2/course/view.php?id=304

Un saludo.

En resposta a Ignacio Román

por David González Gándara -

O de ir activando según se avanza está ben, para non aturullar. Eu estou experimentando a restricción de contidos. Vanse abrindo automáticamente según se completan os anteriores. Xa vos contarei que tal resulta.

Ola a tod@s:

Aquí comparto tamén o noso curso, a contrasinal de invitados tamén é CfR

Curso Ferramentas tecnolóxicas IES Valle Inclán

Un saúdo

por Ana Salorio -

Ola a tod@s, finalmente este é o curso que fun editando para os meus alumnos.

De Agueiro nin oíran falar nin querían.

Así que un pouco máis do mesmo..

Saúdos

Enlace curso

convidados=CfR

Ola a tod@s

No final de curso estivemos intentando axilizar o xeito de facer preguntas para o banco de preguntas, de isto fixemos o seguinte material:

Vídeo explicativo de como importar preguntas feitas cun procesador de texto a moodle co formato aiken. (Só válido para preguntas de opción múltiple)

Exemplo arquivo formato aiken

Titorial pdf de como importar preguntas feitas cun procesador de texto a moodle co formato gift (Importa moitos máis tipos de pregunta e características das mesmas como a retroalimentación ou os pesos). Está feito a partir de varios que xa había en Internet pero intentamos que quedara máis claro e conciso.

Exemplo arquivo formato gift

Por certo eu debo de andar bastante perdido, a quen, cando e como debemos mandar o informe final da actividade porque remataba hoxe senón lembro mal.

Un saúdo.