Dudas sobre las aplicaciones de la fase telemática

DUDAS SOBRE PROGRAMACIÓN

DUDAS SOBRE PROGRAMACIÓN

por Juan Ramón Pazos -
Número de respostas: 3

Ola Iván!

Teño dúbidas respecto á programación da miña App. A primeira é que, tal e como se ve no anexo1, non sei como quitar esa franxa e centrar a imaxe na pantalla. A segunda ten que ver coas fotografías que subín (anexo2); non teño que facer nada mais con elas? Quedad aí coma subidas e nada máis?. A terceira ten que ver con que hai uns bloques de progrtamación nos que me atasquei, porque parece que hai que meter unhas pezas dentro de outras (anexo3) e non sei como se fai iso. Mándoche hasta onde puiden facer (anexo4).

A aplicación que pretendo deseñar está inspirada na do destino de vacacións, pero plantexada de outra maneira; emprega o recoñecemento de texto para, unha vez que ti pos algo que queres facer (por exemplo...ir o cine), a aplicación diche si podes ir ou non atendendo á fase da desescalada na que estemos. O problema e que cando se programan as categorías e os ítems no ML4k habería que ser moi precisos e levaría moitísimo tempo, non deixa editar os ítems (só borralos completamente e volvelos a escribir. A App tamén podería empregar o calendario para, en función do día no que estamos, asocialo a unha das fases da desescalada e así dicirnos que actividades podemos facer, cales non, e en que condicións. No sei si será algo que se poida levar a práctica, pero é a idea que se me ocurriu. Un saúdo!

Anexo Anexo1.png
Anexo Anexo2.png
Anexo Anexo3.png
Anexo Anexo4.png
En resposta a Juan Ramón Pazos

Re: DUDAS SOBRE PROGRAMACIÓN

por Iván Gómez Conde -

Boas tardes Juan,

perdoa que estos días entre reunións de departamento, clases de alumnos e demais, ando apurado e non che puiden contestar antes. Coméntoche por partes:

1. Tes que hacer clic sobre la imagen y en la propiedad "ancho" escoges "ajustar al contenedor". Con eso te debería estar ancheada a toda la pantalla de tu móvil.
  2. Exacto, las imágenes quedan en "medios" y si tuvieses audios también quedan ahí. De esa forma, la tienes disponibles y accesibles desde la programación por bloques.
  3. Exacto casi lo tienes. En las instrucciones SI tenemos que poner una condición. Esa condición puede ser verdadera o falsa. Si te fijas en los bloques de lógica que te indico en la imagen (Anexo1) están los bloques que necesitas. Si X es igual a Y pues hace lo que venga después, sino...
  4. Lo que tenemos que hacer es que si la confianza es mayor de lo que tú determintes (por ejemplo 60% pues que muestre la imagen nueva correspondiente. Si quieres en la sesión de hoy a la tarde te comento en directo.
  5. A idea de programación de desescalada está moi ben pensada!! E moi de actualidade, sen lugar a dúbidas. Podes enviarlla ao goberno. Nela temos varias cousas a ter en conta. Unha delas que hay diferentes fases, e despois que en cada unha desas fases pódese facer X cousas. Entón unha forma de abordalo sería como dices crear un modelo de ML4K con catro categorías (unha por fase) e incluíndo en cada unha delas as frases relacionadas co que está permitido e co que non. Canta máis información indiques nunha categoría, máis rico é o modelo. Previamente a persoa debeu escoller a fase na que está. Podes facer simplemente un selector de opcións (por simplicidade indicando en cada fase cales son as datas) e así non se che complica a túa app. En función da fase na que está e a frase que introduce sobre o que quere facer, comprobarás se o resultado da clasificación coincide coa fase na que está. Indicarás permitido ou non. Envíoche capturas do selector que non vimos en clase (anexo 2)

Saúdos,

Iván

Anexo Anexo1.JPG
Anexo anexo2.JPG
En resposta a Iván Gómez Conde

por Juan Ramón Pazos -

Ola Iván, bo día!!

Perdona que te moleste pero volvín a quedarme atascado. A app que plantexaches ti para elexir destino (campo, cidade, praia) ten tres opcións posibles; a miña, sen embargo ten catro (FASE0, FASE1, FASE2 e FASE3). Por iso me quedei atascado no bloque que che marco de cor azul na imaxe.

Por outra banda, no bloque "UNIR" non sei como facer para amplialo e así poder meter todos os demáis bloques.Outra cousa que non me quedou demasiado clara é para que sirve a "ListView" que me comentabas. Eu pensei na App para poñer no campo de texto a actividade que quero facer, e que a App me diga primeiro, en qué fase estamos (tería que ser mediante un calendario),  e en segundo lugar  qué condicións podo facer esa actividade. Hai que ter en conta que por exemplo, pasear, pódese facer en todas as fases pero con restricccións distintas en todas elas. Non sei se iso sería posible facelo; nos modelos que incluín no ML4K xa o fixen así. Un saúdo e gracias!!

Anexo DudasApp.png
En resposta a Juan Ramón Pazos

por Iván Gómez Conde -

Ola Juan Ramón,

tanto no caso do "si - sino ..." como no de "unir" tes que facer clic na roda dentada e arrastras tantos bloques como precises para así ter unha unión ou unha instrucción "si" personalizada as túas necesidades (adxúntoche anexo1.jpg)

No tocante a forma de enfocalo paréceme ben o que comentas do calendario. Entón podes olvidarte do da "listview" que era outra forma (na que o usuario tiña que escoller el manualmente na lista entre as 4 fases nas que se encontraba). 

O que podes facer é que a persoa teña que introducir unha frase coa acción que desexa realizar (campo de texto de interfaz de usuario) e teña que escoller a data na que quere facer esa actividade (selector de fecha de interfaz de usuario). Despois tes que ser ti na parte de bloques de programación o que debes controlar en función da data que puxo o usuario si está na fase 0, 1, 2 ou 3 e con ML4K observar se a actividade a clasificou como fase 0, 1, 2 ou 3.

Se te ves atascado podemos facelo tamén en directo nas sesións desta semana sen problemas.

Un saúdo, Iván

Anexo Anexo1.JPG