FORO PARA A PRESENTACIÓN DOS TRABALLOS DA FASE NON PRESENCIAL

proxecto de meteoroloxía no IES de Ponte Caldelas

proxecto de meteoroloxía no IES de Ponte Caldelas

por David Outón -
Número de respostas: 3
O noso proxecto vai dirixido ó alumnado de 1º da ESO. Esta feito por dous dos partipantes a este curso, David Outón e Ana Dios, que traballamos no mesmo centro e que actualmente compartimos traballo no mesmo nivel, eu como profesor "titular" e ela como profesora do desdobramento de prácticas.
O proxecto divídese en tres fases: unha primeira que chamaríamos teórica (explicación en aula, laboratorio e caseta meteorolóxica), unha segunda de recollida de datos e unha terceira (que se solapa coa segunda) na que traballamos con eses datos. Implicaría temporalmente a todo o curso e intentaríamos buscar axuda interdisciplinar noutras materias pero tamén se podería levar a cabo na nosa aula pero "baixando" os obxectivos.

Quero subir 3 documentos: unha pequena presentación do proxecto (actividades), a grade que usaremos para recoller datos e un exemplo de folla de cálculo (está incompleta) para a introducción de datos. Pero o foro só me deixa, ou eu non sei facelo, subir máis dun arquivo á vez polo que subirei un a un como respostas a min mesmo...
En resposta a David Outón

Re: proxecto de meteoroloxía no IES de Ponte Caldelas

por Rexina Ortigueira -
Boa noite David,
efectivamente, só se pode subir un arquivo de cada vez. (Outra solución sería comprimir os tres arquivos, pero así está perfecto!)