Presentación e opinión sobre os contidos precargados

Presentación e opinión sobre os contidos precargados

por Jose Rodríguez Costa -
Número de respostas: 11

Logo de presentarte indica cal é a túa opinión sobre os contidos precagados, virtudes e defectos, posibilidades que ves. Asimismo cal é o teu punto de vista sobre a Plataforma EVA e os recursos que se poden utilizar nela.

En resposta a Jose Rodríguez Costa

Re: Presentación e opinión sobre os contidos precargados

por Antonio Blanco López -

Eu son Toño Blanco, do IES Perdouro. Os contidos precargados, como calquer outro tipo de material, teñen o problema da rixidez e a falla de adaptacións ás realidades particulares do alumnado e dos centros. En calquera caso, poden resultar de utilidade se se usan de xeito flexible e supeditados a un programa máis personalizado que cada profesor pode elaborar.

Dado que eu non imparto en nengún curso E-dixgal, e por tanto non fago uso dos contidos precargados, realmente o que me interesa e coñecer e aprender a usar a plataforma para os cursos nos que imparto porque, a diferencia da aula virtual, resulta bastante máis intuitiva, fácil de usar e máis atractiva visualmente. Ten a vantaxe de constituir un entorno seguro de aprendizaxe e integra ferramentas para outras cuestións como a titoría ou o proceso de avaliación.

por Usuario eliminado -

Hola:

Al igual que Toño yo no trabajo con Edixgal por lo que no puedo opinar con criterio sobre los contenidos precargados. Como plataforma me parece una buena opción en materias de bachillerato en las que no tenemos libro o incluso en la FPBásica donde los niveles de los alumnos y alumnas son muy diferentes y podrían trabajar contenidos con diferente grado de profundidad a través de actividades diferentes.

Gracias por tu franqueza en la tercera sesión.

por Jose Pereira -

Boas tardes,

Son Jose Pereira profesor de Economía do IES Perdouro.

En canto os contidos precargados están ben como base. O problema que teñen é que son bastante rixids, as actividades como permiten varios intentos os alumnos en ocasións poden "adiviñalas" por descarte, e que ninguha das editoriais permite facer modificacións ou adaptalos os nosos intereses.

O que creo que realmente interesante da plataforma Eva E-Dixgal e a posibilidade de incluir os nosos propis contidos, recursos e actividades.

Eu imparto materias de Economía de 4º Eso, 1º e 2º de Bach. e de momento non dispoñen de contidos precargados pero interesame moito Edixgal para incluir os meus propios contidos.

Saúdos

por Isabel Pardo -

Ola, chámome Isabel Pardo Alonso e son profesora no CEIP Vire do Carme de Burela (Lugo).

Os contidos precargados parécenme moi interesantes e que poden servir como recurso tanto ao profesorado como ao alumnado, pero o que me parece aínda máis interesante é a oportunidade que ofrece a plataforma de poder crear os teus propios contidos e inserilos na plataforma da mesma maneira que os contidos de calquera editorial. Podemos mesmo facer un remix de varias editoriais. As posibilidades son as que nós queiramos .

Tendo en conta que eu non imparto clases en ningún curso Edixgal, non teño contidos precargados, aínda que no curso ensináronnos a precargarlos; pero o que máis me motivou para facer este curso é coñecer o funcionamento da plataforma porque me gusta utilizar todo este tipo de ferramentas que están de plena actualidade e que son tendentes a facilitar a adquisición das aprendizaxes dunha maneira interactiva. 

Neste sentido estou a me familiarizar cada vez máis con esta plataforma, que no meu caso era totalmente descoñecida ao vir doutra Comunidade Autónoma. Ademais,ao ter a posibilidade de practicar na aula virtual durante todo o curso a experiencia é moito máis significativa.

por Dolores Otero -

Moi boas! Son Dolores Otero, profe de música do Perdouro. Considero que os contidos de Nétex son bastante completos e están ben estruturados.Non opino o mesmo de EDB.

por Benjamin Soto -

Que tal Pepe!

Son Benxa profe de EF do Perdouro. Aínda non lle dediquei demasiado tempo a ver os contidos, pero do pouco que vin hai cousas que me gustan e outras que non tanto. Gústame como están presentados e organizados, así como algunhas tarefas. Pero por outro lado vexo contidos que poderían ser mellorados.

Estou moi interesado en aprender a desenvolverme con soltura en edixgal para enviar tarefas ao meu alumnado e sacarlle proveito a todas as súas vantaxes que nos ofrece.

un saúdo

por José Luís Fernández Pérez -

Hola, soy Jose Luis Fernández

Yo no trabajo con Edixgal y no puedo opinar sobre los contenidos precargados.

Me parece una buena opción para trabajar con diferentes tipos de contenidos y realizar otro tipo de actividades.

Un saludo

por María del Rosario Fernández Suárez -

Hola, mi nombre es Charo

Todavía no puedo opinar sobre el tema. Todavía llevo poco tiempo en Edixgal para tener claro su ventaja sobre un Moodle.

por Usuario eliminado -

Yo soy Ana Vázquez del IES Perdouro. Los contenidos precargados son cómodos por que ya tienes los contenidos y las actividades, pero algunas veces no se adaptan a lo que deseas. Sobre la plataforma  algunas veces hay dificutades para entrar

por Karina Parga Chao -

Ola José.

Lamento non poder modificar e adaptar os contidos do material precargado.Polo resto páreceme unha ferrramenta máis.

Polo que vexo de momento o meu alumnado está moi entusiasmado.

Saúdos.

Karina

Anexo stock-photo-education-studying-shading-school-maps-concept-452074774.jpg

por Pilar Vazquez -

Ola! Son Pili. Estou tratando  de orientarme.