Section outline

  • 1) 18/10/2017 (18,00 - 21,00 p.m.).

    2) 25/10/2017 (18,00 - 21,00 p.m.).

    3) 26/10/2017 (17,00 - 20,00 p.m.).

    4) 02/11/2017 (17,00 - 20, 00 p.m.).

    5) 09/11/2017 (17,00 - 20,00 p.m.).

    6) 23/11/2017 (17,00 - 20,00 p.m.).

    7) 30/11/2017 (17,00 - 19,00 p.m.).

  • RELATORA: María Pilar Polo Gundín.

    Reflexión sobre si falar unha lingua estranxeira é unha misión imposible.
    Reflexión sobre o reto de falar outra lingua: qué é o que os nosos alumnos atopan complicado?
    Cambios na práctica oral ao longo do tempo.: visión xeral de cómo se transformou a forma de enseñar unha lingua estranxeira. Cómo se enseña nas nosas aulas na actualidade?
    Isto pode funcionar ... ou non!: Facéndoo ben. Ideas para conseguir que o alumnado faga uso da competencia oral. Funciona?
    A oralidade, a diversidade e as TICs na aula de inglés

  • RELATORA: María Pilar Polo Gundín.

    Xestión didáctica da diversidade nas aulas: compartindo a experiencia den enseñar a alumnado con diferente nivel de competencia lingüística.
    Uso das TICS na aula e inglés: A Xeración "Z" (Post-;millennials" e as TICs. É  posible dita combinación na aula de linguas estranxeiras?
    Ideas para a utilización das TICs na aula.
    Resumo. Debate ao final das sesións

  • Relatora: María Belén Couce Graña.

    SESIÓN 1:
    Actividades para romper o xeo na aula (Ice-breakers) que poden usarse tanto ao comezo do ano escolar ou despois de que xa comezara cada trimestre. Unha gran idea é retornar a elas facendo un repaso de este tipo de actividades.. o que axudará ao alumnado a repasar o aprendido e ao profesorado a ver a mellora obtida. Estas actividades fará que o alumnado pequeno se sinta encantado e listo para o xogo, ao tempo que rompen as súas barreiras co alumnado máis maior.
    A maioría destas actividades pódense adaptar tanto para primaria como para secundaria; só se requiren cambios simples para lograr isto.
    PLANNING: Todo sobre mi - introdución a"Loud & Proud" - Qué queres lograr? - Fai que rode a pelota - O engano do xogo de memoria do cego - Xoguemos ao bingo! - O "think tank": todo sobre min - O cronómetro de categoría de palabras - Historias incribles.

  • Relatora: María Belén Couce Graña.

    Introducir temas para desenvolver actividades de aula (outono, partes do corpo, comida, etc...).
    O tempo dos contos: cómo sacarlle partido aos contos na aula.
    Introducción de vocabulario en primaria.
    Pronunciación: oo & ee, ts & ds.
    Xoguemos cos verbos irregulares en secundaria
    Actividades de escoita activa.
    O "think tank" parte II: Creación dunha presentación para a clase.

  • Relatora: Anita Demitroff Gail.

    "FROM THE REAL ...":
    Obxectivos: Definir os "Higher order thinking skills (HOTS) incluíndo a creatividade e demostrar çómo poden ter presenza nas nosas aulas.
    Considerar a importancia dos HOTS ao longo do currículo.
    Probar o manexo de actividades pequenas e máis extensas para ver si os participantes poden poden levarse a casa as técnicas, as estratexias e as actividades.
    Considerar cómo realzar os HOTS nas nosas aulas.
    Introducir o concepto de los "realia" e cómo se pode usar este recurso nos nosos contextos.
    Avaliar cada actividade ou técnica en términos de viabilidade nos nosos propios contextos educativos.
    Amosar formas de utilizar os "realia" na aula de idiomas.
    Actividades propostos: "Slinky problem solving", "utensils guessing game", "armadillo observation exercise" e "tasters of brainteasers", "riddles" . Discusión guiada nun plenario.

  • Relatora: Anita Demitroff Gail.

    FROM THE REAL (continuación):
    Objetivos.
    Considerar a difusión dos HOTS nunha actividade ampliada.
    Avaliar a relevancia destas actividades no noso propio contexto.
    Introducción de STEM & STEAM.
    Considerar cómo crear unha aula na que florezan os HOTS.
    Actividades: unidade de moeda, os retos do STEAM (display, egg challenge, raft), discusión nunha sesión plenaria.

  • Relatora: Anita Demitroff Gail.

    ... TO THE UNREAL:
    Considerar as características da creatividade e as súas manifestaciones prácticas, basadas na aula.
    Probar o manexo de actividades que fomentan a creatividade na aula de idiomas y del CLIL.
    Introducir el concepto de "Avaliación para a aprendizaxe" (AfL).
    Considerar cómo fomentar un entorno creativo en nuestras aulas.
    Actividades: discusión guiada y plenario, poema de colores, contacontos para todas a idades e contextos, unha variedade de "creative tasters".