Ola a todas/os
Maite Otero e máis eu, como somos as dúas mestras do CEIP Sanjurjo de Carricarte, fixemos conxuntamente unha práctica nas aulas de tres e cinco anos que editamos en video.
Como é un pouco longa para vela completa na clase o "día D", ¿habería algunha forma de colgala neste curso para que a poidan ver as demais é ao mesmo tempo non sexa pública?
Bo día Ana, finalmente xa demos coa solución, podemos colgalo na aula virtual como un video de flash (como actividade) e somentes se poderá visualizar polos usuarios do curso.
Nese caso tes que facerme chegar o video orixinal ou enviarmo cha convertido (ten en conta que flash baixa a calidade do video polo que canta máis calidade teña o orixinal mellor)
Agardo a túa resposta, un saudiño
Nese caso tes que facerme chegar o video orixinal ou enviarmo cha convertido (ten en conta que flash baixa a calidade do video polo que canta máis calidade teña o orixinal mellor)
Agardo a túa resposta, un saudiño
Ola Santi.
Hoxe non puiden ir ao cursiño e non sei se Maite cho pasou ou non. De calquera xeito vou compartir o arquivo de video contigo, na conta de correo que teño túa, a través de google docs; xa o tiña en flash porque xa sabemos os problemas que dan outros formatos na aula virtual.
Ata mañá.
Saudiños.
Hoxe non puiden ir ao cursiño e non sei se Maite cho pasou ou non. De calquera xeito vou compartir o arquivo de video contigo, na conta de correo que teño túa, a través de google docs; xa o tiña en flash porque xa sabemos os problemas que dan outros formatos na aula virtual.
Ata mañá.
Saudiños.