ELABORACIÓN DUNHA PROPOSTA DIDÁCTICA
Requisitos de finalización
Apertura: domingo, 4 de noviembre de 2012, 21:00
Cierre: jueves, 6 de diciembre de 2012, 20:00
Tarefa:
Na parte presencial do curso, tivestes a oportunidade de coñecer os fundamentos de CLIL, de como programar de maneira integrada, de como facer propostas didácticas dentro do enfoque por tarefas e proxectos, de como avaliar e da relación entre CLIL e a era dixital. Foi duro, pero aquí estades.
Nesta parte non presencial, debedes elaborar unha proposta CLIL simple: chega con tres ou catro tarefas máis a tarefa final/proxecto. Usade a plantilla de planificación de tarefas se o consederades preciso.
Trátase de comprobar que todo o mundo comprendeu cal é a esencia da integración curricular de linguas e contidos. Botade unha ollada aos titoriais 1 e 2, así como ao manual de deseño (novamente)
Para elaborala, debedes seguir o esquema que aparece no titorial 1. O formato debe ser .doc. Podedes incluír as ligazóns que estimedes oportunas. Unha vez finalicedes, subide a proposta a través da aula virtual, prestando atención á data límite.
Para profesorado de infantil e primaria: optativa.
Para profesorado de secundaria, ciclos, etc.: obrigatoria.
Na parte presencial do curso, tivestes a oportunidade de coñecer os fundamentos de CLIL, de como programar de maneira integrada, de como facer propostas didácticas dentro do enfoque por tarefas e proxectos, de como avaliar e da relación entre CLIL e a era dixital. Foi duro, pero aquí estades.
Nesta parte non presencial, debedes elaborar unha proposta CLIL simple: chega con tres ou catro tarefas máis a tarefa final/proxecto. Usade a plantilla de planificación de tarefas se o consederades preciso.
Trátase de comprobar que todo o mundo comprendeu cal é a esencia da integración curricular de linguas e contidos. Botade unha ollada aos titoriais 1 e 2, así como ao manual de deseño (novamente)
Para elaborala, debedes seguir o esquema que aparece no titorial 1. O formato debe ser .doc. Podedes incluír as ligazóns que estimedes oportunas. Unha vez finalicedes, subide a proposta a través da aula virtual, prestando atención á data límite.
Para profesorado de infantil e primaria: optativa.
Para profesorado de secundaria, ciclos, etc.: obrigatoria.