Emocióna-T
| Section | Nome | Descrición |
|---|---|---|
| 1. Conciencia Emocional | ||
Proposta de actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1 sesión semanal, impartidas de xeito alternativo polo profesor/a titor/a e/ou orientador/a e polo profesorado especialista (educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e valores). |
||
Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a e/ou orientador/a e as 2 restantes por profesorado especialista (educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e valores). |
||
Outros recursos |
||
Coñecemos as emocións a través da Biblia: O Medo. |
||
Na volta á calma da sesión de educación física representamos a nosa cara nun globo. Comentamos como nos sentimos nese momento. |
||
Os nenos e nenas de 3º representan as seis categorías de emocións a través de imaxes. |
||
Encuesta sobre lo que nos hace felices y lo que nos pone tristes. |
||
| 2. Regulación Emocional | ||
Proposta de actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1
sesión semanal, impartidas de xeito alternativo polo profesor/a titor/a
e/ou orientador/a e polo profesorado especialista (educación musical,
educación física, lingua inglesa, relixión e valores). |
||
Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a e/ou orientador/a e as 2 restantes por profesor especialista (educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e valores). |
||
Aproveitando o bo tempo destes días, relaxámonos ao sol na pista de baloncesto. |
||
Fifth grade students:
"Thanks for being always by my side " |
||
Actividades de relaxación coa música. |
||
| 3. Autonomía Emocional | ||
Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a e/ou orientador/a e as 2 restantes por un profesor especialista (educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e valores). |
||
Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón
de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a
e/ou orientador/a e as 2 restantes por un profesor especialista
(educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e
valores). |
||
Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón
de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a
e/ou orientador/a e as 2 restantes por un profesor especialista
(educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e
valores). |
||
|
||
I choose happiness!
|
||
Traballamos a AUTOESTIMA. Como potenciar a autoestima. |
||
Escoita e escribe unha historia segundo o que a música che suxire. |
||
Traballamos a autoestima en grupo. |
||
| 4. Competencia Social | ||
Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a e/ou orientador/a e as dúas restantes por profesores especialistas (educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e valores). |
||
Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón
de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a
e/ou orientador/a e as dúas restantes por profesores especialistas
(educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e
valores). |
||
Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón
de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a
e/ou orientador/a e as dúas restantes por profesores especialistas
(educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e
valores). |
||
| 5. Resolución de conflitos e toma de decisións | ||
Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a e/ou orientador/a e as 2 restantes por profesorado especialista (educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e valores). |
||
Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón
de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a
e/ou orientador/a e as 2 restantes por profesorado especialista
(educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e
valores). |
||
Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón
de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a
e/ou orientador/a e as 2 restantes por profesorado especialista
(educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e
valores). |

