Actividades para 3º e 4º curso de primaria
Actividades para o 3º e 4º curso de primaria
Temporalización: 15 de outubro a 15 de novembro
| SESIÓNS |
ACTIVIDADE |
DATA |
IMPARTE |
HORA |
|
|---|---|---|---|---|---|
| 1ª sesión | Presentación Coñecementos previos Canción “Rock das emocións”
( 3:05 ) Adiviñas emocionantes (vídeo, 3 min) |
15/10 a 21/10 |
Titor / Orientación |
Hora de ler |
|
| 2ª sesión |
"El baile de las emociones" do proxecto educativo www.emoticantos.es Vocabulario, canción "These are my feelings" |
22/10 a 28/10 | Prof especialista) (Educación musical / Lingua Inglesa) |
Música / Lingua Inglesa |
|
| 3ª sesión | "Os sentimentos e as emocións", vídeo de 4 minutos da película "Del revés". LIBRO O EMOCIONARIO: Actividade coa emoción do MEDO. |
29/10 a 04/11 |
Titor / Orientación |
Hora de ler | |
| 4ª sesión |
Exercicios de Tensión / Relaxación O cubo das emocións “A ponte (Bridge)” (curta de animación 2:45) https://youtu.be/owM3Pf1tufU “Rato en venda” (curta de animación 4:20) https://youtu.be/va2ZesGgbTQ |
05/11/ a 11/11 |
Prof especialista (Educación física / Valores / Relixión) |
Educación Física / Valores / Relixión |
- Proposta a partir do libro "EMOCIONARIO" (desenvolve 42 emocións), dispoñible na nosa biblioteca.

-
Para nenos/as de 7 a 9 anos
Recoméndase compartir experiencias sobre a emoción que se leu, o que contribuirá a establecer vínculos máis fortes e a que os membros da familia se coñezan mellor uns aos outros. Hai nenos/as aos que lles asombra comprobar que a súa nai ou o seu pai tamén senten medo ou inseguridade, por exemplo. Isto axudará a fortalecer a empatía dos nenos/as e a súa capacidade para poñerse no lugar da outra persoa.