Chuleta escornabótica
Chuleta escornabótica
Pasos previos:
|
|
Configurando valores:
Xoga coas configuracións do escornabot para conseguir novos comportamentos, pensa que novas actividades poderías facer con eles.
-
Abrir Arduino IDE e ir a "sketchbook>Escornabot"
-
Ir á pestana "Configuration.h"e buscar e cambiar as seguintes liñas:
-
Non borrar movementos despois de execución:
#define PROGRAM_RESET_ALWAYS true
-
Cambiar distancia de avance:
#define STEPPERS_LINE_STEPS 1738
-
Cambiar ángulo de xiro
#define STEPPERS_TURN_STEPS 1030
-
Cambiar valores botóns:
#define BS_ANALOG_VALUE_UP 227
#define BS_ANALOG_VALUE_RIGHT 623
#define BS_ANALOG_VALUE_DOWN 524 …
-
Anular un botón
-
Ir á pestana "Bot.cpp" e a partir da liña 86…
-
En calquera dos case BUTTON_XXXX eliminar a liña: _storeMove(MOVE_XXXX);
-
Tamén se pode cambiar o movemento asociado a cada botón.
Biblioteca de movementos:
-
Desde o arduino IDE, acceder a exemplos > escornabotMovementLibrary > planilla
-
Estas dúas liñas hai que poñelas ao principio do programa para poder usar a librería e referirse a ese escornabot:
#include <Escornabot.h>
Escornabot escornabot
-
Escribimos o noso código dentro das chaves do void loop(){}
-
escornabot.siBotonIr(): empregamos esta orde para que as liñas que poña a continuación se executen ao premer un botón.
-
escornabot.andaCm(10): Fai que o escornabot avance dez cm. Números negativos darán retrocesos.
-
escornabot.xiraGraos(60): Fai que o escornabot xire 60º en sentido horario. Valores negativos darán xiros antihorarios.
-
escornabot.para(1000): O robot se deterá durante 1000 milisegundos.
-
escornabot.pita(200): dará un pitido de 200 milisegundos.
[1] - https://www.arduino.cc/en/Main/Software
[2] - https://github.com/escornabot/arduino/archive/v1.2-brivoi.zip
[3] - https://github.com/procastino/escornabotMovementLibrary
[4] - Nas últimas versións de Arduino, no canto de "sketchbook" aparecerá "proxecto"
Recurso compartido por Tucho Méndez