Section outline

  • CCNN- UNIDADE 4 A reprodución humana. 

    Dedica 40 min de traballo 3 días á semana

    LECTURA diaria: 20 minutos aprox. En diferentes formatos: libro de texto, internet, libros de animais, xogos, ver documentais…

    ACTIVIDADES ESCRITAS: 20 minutos aprox.

    Día 1-> Copia o esquema, á vez que aprendes os principais conceptos

    Día 2-> Completa os debuxos, tamaño folio, dos aparatos reprodutor masculino e feminino rotula os órganos que o forman, as glándulas e os condutos e sinal a función de cada un de xeito esquemático.

    Día 3> Pax 66, ex. 1, 3 e 4

    Día 4->LECTURA:  A PUBERDADE, páx. 69 e 74

     E contesta:

     Como te sentes ante os cambios que che están acontecendo?

    Cres que está cambiando a túa forma de pensar e a túa personalidade?

    Como te ves a ti mesma/o?Como ves ás túas compañeiras e compañeiros?

    Cres que a túa familia, mestres... te entenden?

    Que se podería mellorar?

    (Intenta ser realista coas túas respostas)

    Día 5-> Coa información  redacta no caderno un artigo  periodístico que poderías titular

    “Adolescentes. Así nos sentimos” ou “Adolescente, esa/e son eu!” 

     - Organiza a información:

     - Titulo (podes escribir ti outro)

     - Corpo do artigo

     - Estrutura a información en diferentes parágrafos.

     - Utiliza nexos, vocabulario da unidade, fíxate na ortogarafía, puntúa...

     - Podes escribir unha pequena guía que axude a afrontar os cambios desta etapa