Do 16 ao 27 de marzo
Section outline
-
CCNN- UNIDADE 4 A reprodución humana.
Dedica 40 min de traballo 3 días á semana
LECTURA diaria: 20 minutos aprox. En diferentes formatos: libro de texto, internet, libros de animais, xogos, ver documentais…
ACTIVIDADES ESCRITAS: 20 minutos aprox.
Día 1-> Copia o esquema, á vez que aprendes os principais conceptos

Día 2-> Completa os debuxos, tamaño folio, dos aparatos reprodutor masculino e feminino rotula os órganos que o forman, as glándulas e os condutos e sinal a función de cada un de xeito esquemático.
Día 3> Pax 66, ex. 1, 3 e 4
Día 4->LECTURA: A PUBERDADE, páx. 69 e 74

E contesta:
Como te sentes ante os cambios que che están acontecendo?
Cres que está cambiando a túa forma de pensar e a túa personalidade?
Como te ves a ti mesma/o?Como ves ás túas compañeiras e compañeiros?
Cres que a túa familia, mestres... te entenden?
Que se podería mellorar?
(Intenta ser realista coas túas respostas)Día 5-> Coa información redacta no caderno un artigo periodístico que poderías titular
“Adolescentes. Así nos sentimos” ou “Adolescente, esa/e son eu!”
- Organiza a información:
- Titulo (podes escribir ti outro)
- Corpo do artigo
- Estrutura a información en diferentes parágrafos.
- Utiliza nexos, vocabulario da unidade, fíxate na ortogarafía, puntúa...
- Podes escribir unha pequena guía que axude a afrontar os cambios desta etapa