25 de maio ao 5 de xuño
Section outline
-
100% Animal
AUDICIÓN: Pedro e o lobo, de Sergei Prokofiev
- Cada personaxe neste conto, está representado por un instrumento da orquestra. Fíxate no timbre de cada instrumento (outra versión Pedro e o lobo. Versión 1978. Narración de David Bowie)
Curtametraxe de animación
O avó de Pedro, non cre que seu neto estea preparado para saír a cazar lobos, así que o mantén pechado na casa. Pero Pedro ansía a liberdade...
-Escribe o nome dos instrumentos que soan con cada personaxe? (Ao comezo da curtametraxe non hai son, non te impacientes)
Pedro é interpretado por........ , o corvo Sasha........., a parruliña Sonia........, o gato Iván ..........., o avó................, o lobo................ e os cazadores.............
- Gústouche o final da historia?.................... porque.............
ADIVIÑA ADIVIÑANZA OS INSTRUMENTOS DA AUDICIÓN
O vento faime soar
e polo meu son claro e limpo
ti me coñecerás. Quen son?
Son da familia do tambor
pero con patas arredor.
Escoita cando me golpean
sen tapar as orellas.
Quen somos?
Son brillante coma o sol
e co meu tubo enrolado
fago de lobo feroz.
Quen son?
Somos moitos na orquestra,
con arcos pero sin flechas,
con cordas e de madeira.
Quen somos?
...................................
......................................
..................................
...........................................
NIVEL I
O lobo é importante como especie clave nos ecosistemas e a súa conservación é necesaria para protexer a biodiversidade ibérica.
A galiña do noso conto non ten nada que temer, xa que na granxa hai un can, esperemos que sexa un bo gardián.
- Mira o conto da Galiña Colorada, unha historia de colaboración, esforzo e constancia fronte a insolidariedade e a pereza de quen acostuma a beneficiarse do traballo dos demais. É importante neste días axudar na casa e repartirnos as tarefas.
A GALIÑA COLORADA
- Inventa outros personaxes que poidan vivir na granxa e crea a túa propia historia. Fai monicreques e dramatízaa: cambia de voces en cada personaxe e enfatiza nas respostas de cada animal.

- Aprende este canción titulada a GALIÑA CHOCA.
Letra e música: M. Rico Verea
Dálle a play para escoitar a canción
A galiña choca,
cocococococó!
o trigo sementou;
cocococococó!
o trigo muiñou; cocococococó!
pan trigo amasou; e cos seus pitiños
cocococococó! pantrigo merendou.
A GALIÑA CHOCA

-Inventa xestos para acompañar a canción.
-Canta a canción coas vogais. Co "a" - A galaña chaca cacacacacacá, a traga samantaa...; Canta co "e", co "i"... I guiliñi chiqui quiquiquiquiquiquí...
-EXTRA: Fai un boliño de pan como a galiña colorada e explica brevemente o proceso. Envía algunha foto.
NIVEL II
-Actividade de linguaxe musical. Repasamos os compases.

-Coloca os pulsos segundo o compás e marca os acentos (>) no primeiro pulso de cada compás.
- Despois de corrixilos, escribe unha letra que se adapte ao 2º e o 3º ritmo (temática animal)
Exemplo do primeiro ritmo. Escribimos unha sílaba en cada figura tendo en conta o acento. Faino primeiro coas sílabas rítmicas e logo pensa nunha letra que encaixe.

- Interpreta coa frauta estas cancións e vai subindo de nivel.



Esta vella factoría, ía, ía o.
está chea de animais ía, ía, o.
Unha cabra bee, cabra bee!
cabra, cabra, cabra, bee!
Nesta vella factoría, ía, ía, o.
Esta vella factoría, ía, ía o.
está chea de animais ía, ía, o.
Hai un can, guau, can guau!
can, can, can, guau
Nesta vella factoría, ía, ía, o.
Esta vella factoría, ía, ía o.
está chea de animais ía, ía, o.
hai un porco oing, porco oing!
porco, porco, porco, oing!
Nesta vella factoría, ía, ía, o.
Esta vella factoría, ía, ía o.
está chea de animais ía, ía, o.
Hai un moucho uuh, moucho uuh!
moucho, moucho, moucho uuh!
Nesta vella factoría, ía, ía, o.
E pódense engadir todos os animais que queiras, Hai un pato, cua; Hai un gato, miau; Hai un grilo, cri....

Podes descargar as partituras no arquivo adxunto