Programar o Escornabot coa biblioteca de movementos.
Section outline
-
A biblioteca de movementos de escornabot está pensada para poder programar o robot con distintos xiros e avances desde un ordenador, empregando comandos sinxelos de texto.
Comandos
As instruccións máis importantes que lle podemos dar ao escornabot son:
- siBotonIr();
- Fai que o escornabot comece a executar o programa cando lle damos a un botón, non en canto carga o programa.
- andaCm(10);
- O escornabot andaría, neste caso, 10 cm. cara adiante. Se lle metemos un valor negativo, andaría cara atrás.
- xiraGraos(60);
- Neste caso, o escornabot xiraría 60 graos en sentido horario. Con números negativos, xira en sentido antihorario.
- para(1000);
- O escornabot detense por un tempo en milisegundos, neste caso quedaría un segundo quedo.
- pita(500);
- Emitiría un pitido de 500 milisegundos (medio segundo).
Exemplo
Se tes a biblioteca instalada, podes ir a "Arquivo>sketchbook>escornabotMovementLibrary>exemploBiblios" e tes un programa moi sinxelo do que podes partir para facer o teu.

Notas importantes
- É moi importante respectar maiúsculas e minúsculas, calquera mínima diferenza no código fai que este non funcione.
- Todas as instruccións van rematadas por un punto e coma.
- Todos os parénteses, aspas, corchetes, chaves... abertos deben pecharse nalgún lugar.
- Aínda que poidan parecer difíciles de descifrar, as mensaxes de erro que nos aparecen en laranxa cando hai algún problema nos poden axudar a corrixilos.
- siBotonIr();