Crear con Scratch
A interfaz de Scratch
1.- Escenario.
2.- Lista de obxectos.
3.- Botóns para amosar os bloques.
4.- Os diferentes bloques agrupados en categorías.
5.- Área de programación, espazo para arrastrar en encaixar os bloques.
6.- Pestanas das propiedades dos obxectos: programa, disfraces e sons.
7.- Menú e barra de ferramentas.
8.- Botóns para engadir novos obxectos: debuxos ou imaxes.
9.- Botóns para iniciar o programa.
O primeiro que debemos ter claro é que o obxectivo de Scratch non é ofrecer unha aplicación informática para que o profesorado elabore recursos educativos , senón unha ferramenta de traballo para o alumnado. Máis importante que o produto final é o proceso de construción.
Titorial sobre a creación paso a paso dun programa que simula un piano.
O programa en funcionamento.
Requisitos: complemento JAVA habilitado no navegador web.
Código fonte: piano.sbApplet java para inserir nunha páxina HTML: ScratchApplet.jar