Obxectivos e contidos
Requisitos de finalización
![]() |
Inicio do curso
|
|||||||
|
1. Coñecer as posibilidades didácticas que teñen as ferramentas de diagramación e creación de mapas mentais e conceptuais. A incorporación das TICs no ensino / aprendizaxe obriga a efectuar algúns cambios no modelo didáctico empregado e nas estratexias pedagóxicas:
|
|||||||
![]() |
|
|||||||
|
2. Deseñar mapas conceptuais e mentais empregando software libre. Empregaremos a aplicación FreeMind para crear mapas de ideas. É software Open source e xa está instalado nos ordenadores Abalar. |
|||||||
|
|
|||||||
![]() |
3. Coñecer o funcionamento das ferramentas TIC para a creación de diagramas de fluxo. Empregaremos a aplicación DIA para crear diagramas de fluxo. É software Open source e non está instalado nos ordenadores Abalar. |
|||||||
![]() |
|
|||||||
|
Conclusións do curso:
|
|||||||
Última modificación: lunes, 21 de diciembre de 2015, 20:54

