Section outline










  • Uno
    Coñecer as posibilidades didácticas que teñen as ferramentas de diagramación e creación de mapas mentais e conceptuais.









    • Cal é o contexto de aprendizaxe?
      Antes de adentrarnos no coñecemento de aplicacions informáticas para a elaboración de mapas de ideas, diagramas de fluxo... cómpre situarse no "escenario", no contexto tecnolóxico en que a escola está a adentrarse para saber que papel van xogar as tecnoloxías e mesmo ferramentas tan sinxelas coma estas que imos coñecer neste curso: FreeMind e DIA.
      Analicemos en primeiro lugar...










    • Aínda temos que precisar outro asunto antes de comezar a facer mapas de ideas, pois a competencia dixital e o feito de estar mergullados na Sociedade da Información obriga á Escola a adoptar un modelo didáctico acorde co seu contexto. Para centrar a cuestión, imos ver un breve vídeo:











    • Modelo pedagóxico CAIT: resumo no mapa de ideas










    • Bucea en internet
      ¿Por qué mapas de ideas?
      Mapa de ideas no que se argumenta por que os mapas de ideas poden ser unha ferramenta axeitada para lograr a competencia dixital no alumnado. Tamén axudan a lograr unha aprendizaxe construtiva aplicando o modelo pedagóxico C.A.I.T.

      Descarga o mapa empaquetado, desempaquétao e lanza o arquivo: mm_abalar_porque_mapaideas_20121020.mm