Como se restaura unha copia de seguridade

   

 

 

Despois de pulsar sobre a opción "Restaurar", a primeira pantalla que aparece pídenos que subamos á plataforma o ficheiro que contén a nosa copia de seguridade. Este ficheiro debe ter o formato correcto e a extensión ".mbz".

 


 

Despois de subir o ficheiro, na seguinte pantalla preséntanos un resumen dos elementos (recursos, contidos, actividades, ...) que contén esa copia de seguridade, indicando ademais os detalles de cada elemento.

 

Restaurar copia de seguranza

 O seguinte paso será seleccionar algunha destas 3 opcións:

  • Restaurar como materia nova.
  • Restaurar nesta materia.
  • Restaurar nunha materia existente.
Restaurar copia seguranza
Restarurar copia seguranza
Restaurar copia seguranza

 

Despois de seleccionar unha das opcións anteriores, móstranse unha serie de pantallas onde se nos informa do contido da copia de seguridade que estamos a punto de restaurar. Aceptaremos todas esas pantallas informativas e finalmente a aplicación móstranos unha conta atrás, de maneira que ao finalizar comenzará automaticamente a restauración.

O tempo desta conta atrás dependerá da saturación que exista na plataforma, pero normalmente non é superior a uns poucos minutos ou incluso uns poucos segundos. 

 

Restaurar copia seguranza

 

En calquera caso, cando a petición de restauración xa foi lanzada o procedemento pasa a ser totalmente automatizado (en modo desatendido para o usuario), polo que o usuario (sempre será un profesor/a) poderá pechar esta pantalla se non desexa esperar a que remate a conta atrás. 

Independentemente do tempo que tarde a restauración, o/a profesor/a sempre recibirá un aviso no seu correo electrónico corporativo (@edu.xunta.gal) indicando cando rematou a restauración. Ademais, se o usuario decidiu esperar a que rematase a conta atrás, poderá ver un aviso no que lle informa da finalización da restauración.

 

Restaurar copia seguranza

Última modificación: luns, 29 de setembro de 2025, 6:30 PM