Creación de contidos II
|
b. Máis aspectos sobre a creación de contidosNesta tarefa insertaranse diferentes elementos multimedia e habilitarase a posibilidade de realizar comentarios polo resto dos usuarios ás nosas publicacións. Drupal permite limitar aspectos como o tamaño ou tipo dos arquivos subidos como adxuntos a un contido. Ademais, de forma predefinida, non está permitida a extensión mp4. Nesta tarefa hai que subir un ficheiro mp4. Polo tanto: Na ruta Administrar > Configuración do sitio > Ficheiros cargados. Engadir a extensión mp4 no apartado "Extensións de ficheiro permitidas de xeito predefinido". Por outra banda, hai que ter presente que os elementos multimedia poden ocupar un espazo de visualización que pode superar a lonxitude dos envíos recortados que por defecto está establecida en 600 caracteres, o que pode provocar que non se visualice o propio elemento multimedia engadido ou afectar incluso a algún outro elemento da páxina. NOTA: unha vez modificada a lonxitude dos envíos recortados, a nova configuración afectará só aos contidos xerados a partir dese momento. Os contidos existentes con antelación ao cambio seguirán coa antiga configuración. Para que un contido xa creado adopte a nova configuración deberase editar e gardar sen necesidade de facer ningún cambio adicional nel. |
|
a) Creación dun contido de tipo páxina con elementos multimedia propios (mp3, mp4) co usuario painai1 (rol anpa)
Os pasos a seguir serían os seguintes:
NOTA: Como se indicou con anterioridade, os 3 contidos tipo páxina (mp3, mp4 e vídeo de Youtube) deben estar accesibles desde o menú Departamentos > Historia e visualizarse correctamente. No caso de que algún contido non se visualice correctamente, sempre será posible a súa edición desde o menú Administrar > Administración do contido > Contido. |
|
b) Habilitar a posibilidade de comentarios para os nosos contidos
|
Nesta tarefa habilitarase a posibilidade de que outros usuarios poidan comentar os nosos contidos. A modo de exemplo, permitirase a posibilidade de que os usuarios do rol profesorado poidan permitir comentarios nos seus contidos. Posteriormente accederase co usuario painai1 do rol anpa e comprobarase o seu funcionamento. Os pasos a seguir serían os seguintes:
NOTA: A opción por defecto para os comentarios é "Desactivado" porque así está definido na configuración por defecto para os tipos de contido "Páxina". (Ruta Administrar > Administración do contido > Tipos de contido). RECOMENDACIÓN: Con carácter xeral, para o noso sitio web é moi aconsellable:
|
|
c) Creación dun novo bloque
|
O obxectivo é engadir un novo bloque con imaxes e hipervínculos na barra lateral dereita do noso sitio web. Realizarase un bloque coas mesmas funcións que o menú "Enlaces de interese" creado xa na tarefa 1b, incorporando os mesmos hipervínculos pero neste caso con imaxes, algo que non é posible cos menús. Ademais, restrinxiremos a visualización do bloque xerado aos usuarios anónimos e aos usuarios do rol anpa. Por outra banda, no apartado anterior outorgouse permiso de administración de comentarios aos usuarios do rol profesorado. Os usuarios deste rol poden acceder á páxina de administración de comentarios na ruta Administrar > Administración do contido > Comentarios. Pero se non se desexa esta opción, pódese incluír nun bloque un hipervínculo á dirección "www.edu.xunta.gal/centros/cursoXX/admin/content/comment" que só sexa visible para o rol profesorado e administrador. Os pasos a seguir serían os seguintes:
|
|
