Xestión de usuarios e roles
|
Xestión de usuarios e rolesCo fin de facilitar a xestión de usuarios en Drupal, os usuarios da plataforma agrúpanse en roles, de xeito que todos os usuarios pertencentes a un determinado rol teñen os mesmos permisos. Ademais, un mesmo usuario pode pertencer a varios roles, o que proporciona unha gran flexibilidade na asignación de permisos. No caso de pertenza a varios roles, o usuario disporá da suma de todos os permisos concedidos a cada un dos roles aos que pertenza. Existen dous roles por defecto que non é posible eliminar:
Como administradores da plataforma sempre podemos crear novos roles e asignar os permisos que se consideren oportunos. De feito, no proxecto Webs Dinámicas incorpóranse dous roles a maiores dos anteriores: administrador e profesorado. Por exemplo, o usuario admin co que estamos a traballar pertence ao rol administrador, que conta inicialmente con todos os permisos habilitados na plataforma. Recomendacións sobre roles:
Nota: A configuración inicial dos sitios Web do proxecto Webs Dinámicas xa incorporan por defecto estas recomendacións, polo que non se recomenda tocar os permisos dos roles administrador, usuario anónimo e usuario autenticado. O obxectivo desta segunda tarefa é dar acceso a diferentes usuarios con distintos roles ao noso sitio web para que poidan publicar contidos en zonas restrinxidas do mesmo. Cada participante accederá ao Drupal do sitio asignado para:
|
|
a) Activación do usuario profe
|
Neste punto activarase o usuario profe (inicialmente bloqueado) e cambiarase o contrasinal do mesmo. Os pasos a seguir serían os seguintes:
|
|
b) Creación do rol ANPA
|
Neste punto duplicarase o rol profesorado para engadir o rol ANPA. Os pasos a seguir serían os seguintes:
|
|
c) Modificación dos permisos do rol anpa
|
Ao ser un duplicado, o rol anpa ten os mesmos permisos que o rol profesorado, o cal é necesario modificar: Os pasos a seguir serían os seguintes:
|
|
d) Creación do usuario painai1 pertencente ao rol anpa
Os pasos a seguir serían os seguintes:
|
|
