Tarefa 7.4. Definición de escalas cualitativas para avaliación
Completion requirements
Como se veu nos exemplos anteriores:
- Moodle sempre emprega cualificacións numéricas que van de 1 a 100, aínda que nós podemos configurar cada tarefa ou cuestionario para cualificarse sobre 10 en lugar de 100.
- Xa vimos que os paquetes SCORM cualifícanse sobre 100, por medio dunha porcentaxe que expresa o número de respostas correctas en relación co número total de preguntas.
Pero en ocasións pode resultar de interese traballar con escalas non numéricas, senón de carácter cualitativo: Mal/Regular/Ben, Non Apto/Apto, Insuficiente/Suficiente/Ben/Notable/Sobresaínte... Hai que ter en conta nestes casos que xa non poderemos empregar de xeito directo os cálculos da cualificación que o EVA proporciona para cada alumno. Isto é así porque Moodle asocia sempre un valor numérico a cada item dunha escala cualitativa.
O cálculo de cualificacións a partir de escalas cualitativas excede o contido proposto na seguinte tarefa.
A definición de escalas cualitativas realízase desde o modo avanzado.
Como realizar esta tarefa
- Visualiza o seguinte videotitorial para crear unha escala cualitativa: Non Apto / Apto (Sempre é conveniente ordenar de menos a máis os diferentes items de cualificación). Empregar a coma como separador dos diferentes niveis cualitativos da escala.
- Unha vez creada a escala, engade unha nova tarefa no tema 0, denominada "A arquitectura na antiga Grecia e Roma".
- No apartado Cualificación, escolle a escala "Non apto / Apto"
- En categoría de cualificación escolle: "Non Avaliable"
- Entra como alumno 30 no teu curso e resposta a esta tarefa.
- Como titor p1802015_titXX, cualifica como Apto ao alumno 30.
Como enviar esta tarefa despois de realizada
- Envía a URL do teu espazo de prácticas