Section outline

    • Moodle: Usuarios

      usuariosEn Moodle os usuarios administradores xestionan o modo en que un usuario se rexistra e accede aos diferentes cursos. Pódese optar por diferentes métodos, desde o máis desatendido pero que necesita dunha maior reflexión e configuración, ata o modelo atendido onde o administrador debe crear as contas de usuario co cal en todo momento existe un control dos usuarios que teñen acceso á plataforma.

    • aviso
      Nesta sección tratamos as distintas posibilidades de dar de alta usuarios na aula virtual. Os administradores de Moodle nun centro educativo son os encargados de realizar as altas de usuarios na plataforma; o papel / rol habitual do profesorado é o de "editor de cursos" con permisos polo tanto para crear un curso e estruturar nel os distintos materiais e recursos educativos da súa materia, así como "matricular" alumnos no mesmo (en terminoloxía de Moodle "asignar papel - estudante"). Pero previamente os alumnos deben de estar rexistrados no sistema.
      A maneira máis habitual de dar de alta usuarios é desde a opción "Matricula baseada no correo electrónico" apartado que explicamos polo miúdo neste tema. Pero para traballar coa aula virtual non é imprescindible que os alumnos estean rexistrados no sistema; a utilización de Moodle como repositorio de documentación e recursos (contidos dixitais) pode poñerse en práctica deixando o acceso a convidados aberto; este caso é habitual nalgúns centros, de maneira que os alumnnos non pasan por un proceso de autenticación para acceder aos cursos.

    • CONTAS


    • PERMISOS

    • 2.6.- Definir papeis