A experiencia, segundo Aristóteles, é un coñecemento:
- Universal.
- Necesario.
- Particular.
A arte, segundo Aristóteles, é un coñecemento:
- Universal.
- Necesario.
- Particular.
A prudencia, segundo Aristóteles, é un coñecemento:
- Universal.
- Necesario.
- Particular.
A arte, segundo Aristóteles, é un coñecemento:
- Teórico.
- Práctico.
- Produtivo.
A prudencia, segundo Aristóteles, é un coñecemento:
- Teórico.
- Práctico.
- Produtivo.
A ciencia, segundo Aristóteles, é un coñecemento:
- Teórico.
- Práctico.
- Produtivo.
A ciencia, segundo Aristóteles, é un coñecemento:
- Particular.
- Continxente.
- As dúas cousas.
- Ningunha das dúas cousas.
A ciencia, segundo Aristóteles, é un coñecemento:
- Universal.
- Necesario.
- As dúas cousas.
- Ningunha das dúas cousas.
A arte, segundo Aristóteles, é un coñecemento:
- Produtivo.
- Universal.
- As dúas cousas.
- Ningunha das dúas cousas.
A prudencia, segundo Aristóteles, é un coñecemento:
- Teórico.
- Necesario.
- As dúas cousas.
- Ningunha das dúas cousas.
Segundo Aristóteles, o que non leva en si mesmo o principio do seu movemento é:
- Natural.
- Artificial.
- Ideal.
Segundo Aristóteles a arte é universal porque:
- É un coñecemento por causas.
- É necesario.
- A arte non é un coñecemento universal.
Segundo Aristóteles a arte é necesario porque:
- É un coñecemento por causas.
- É universal.
- A arte non é un coñecemento necesario.
Segundo Aristóteles:
- A arte pódese ensinar.
- A experiencia pódese ensinar.
- A arte non se pode ensinar, é innato.
Segundo Aristóteles a medicina é:
- Unha arte.
- Un coñecemento práctico.
- Un coñecemento teórico.
Segundo Aristóteles a ética:
- É un coñecemento práctico.
- É un coñecemento teórico.
- Non é obxecto de coñecemento.
Segundo Aristóteles a ética:
- É un coñecemento práctico.
- É un coñecemento teórico.
- É un coñecemento produtivo.
Segundo Aristóteles a sabedoría:
- É o coñecemento máis útil.
- É o coñecemento máis práctico.
- Non ten ningunha utilidade.
Segundo Aristóteles a física:
- É un coñecemento práctico.
- É un coñecemento teórico.
- É un coñecemento produtivo.
Segundo Aristóteles a metafísica:
- É un coñecemento práctico.
- É un coñecemento teórico.
- É un coñecemento produtivo.
Segundo Aristóteles a matemática:
- É un coñecemento práctico.
- É un coñecemento teórico.
- É un coñecemento produtivo.
Segundo Aristóteles, necesario é:
- O que non pode ser doutro xeito.
- O que vale para todos os casos dun mesmo tipo.
- O imprescindible para algo.
Segundo Aristóteles, os primeiros principios se coñecen:
- Por demostración lóxica.
- Por razonamiento.
- Pola evidencia.
A dedución aristotélica é un proceso de coñecemento que vai:
- Do xeral ao particular.
- Do particular ao xeral.
- Do simple ao complexo.
A inducción é un proceso de coñecemento que vai:
- Do xeral ao particular.
- Do particular ao xeral.
- Do simple ao complexo.
Segundo Aristóteles:
- A demostración lóxica é inductiva.
- A abstracción realízase por dedución.
- A abstracción realízase por inducción.
Segundo Aristóteles, os primeiros principios lóxicos:
- Obtéñense por inducción.
- Obtéñense por abstracción.
- Son evidentes.
Segundo Aristóteles, os primeiros principios ontológicos:
- Obtéñense por inducción.
- Obtéñense por dedución.
- Demóstranse.