Foro MEDITA

A VOSA AVALIACIÓN DA ACTIVIDADE

Re: A VOSA AVALIACIÓN DA ACTIVIDADE

de Usuario eliminado -
Número de respuestas: 0

Cuestións para responder segundo unha escala de 1 a 5, onde
1 = "nada" o "mal"
5 = "moito" ou "ben":

1. Achegamento de ideas, posicións, datos ou fontes de información que non coñecía:--------- 5

2. Serve de axuda para coñecer mellor os propios sentimentos: --------- 3

3. Sentinme suficientemente atendid@ polo@s compañeir@s cando eu facía comentarios ou amosaba dúbidas: ---------------4

4.Sentinme suficientemente atendid@ polas profesoras cando eu facía comentarios ou amosaba dúbidas: ---------------4

5. Tratei algún destes temas no ambiente familiar, de amizades ou académico a partir de estar realizando este curso: ---------5

6. A miña valoración global do curso é: -----------4

7. Facían falta outros sistemas de discusión e apoio como chats ou xuntanzas presenciais: SiNon ¿cal? Eu penso que reunirnos nalgún momento non nos houbese feito ningún mal, sobre todo para aclarar ideas, centrarnos mais no tema, no que realmente se buscaba… Aínda que supoño que organizala sería complicado pola falta de tempo.

8. ¿Algunha suxestión para edicións futuras?

Penso que un dos maiores problemas cos que nos enfrontamos foi ,como xa dixen, a falta de tempo. Talvez se fixéramos a actividade noutro trimestre, e non no terceiro que estamos todos “estresados” polos exames e a cantidade de traballos que temos que facer, poderíamos habernos centrado mais no tema.

Pero en conclusión, e deixando a un lado o tempo, penso que a actividade estivo moi ben planeada.

¡Grazas!