A francofonía a través da música
Section outline
-
Destacado

A francofonía a través da música
A francofonía é o conxunto dos lugares do mundo onde se fala francés, de forma oficial ou cooficial. Nesta materia faremos un percorrido pola realidade destes lugares aproveitando os dous elementos que nos son comúns: a música e a lingua francesa. De primeiras, aproveitaremos o tema para falar da xeografía dos lugares, pero tamén aproveitaremos as letras das cancións, que traballaremos de xeito práctico, para falar dos grandes temas que preocupan na nosa sociedade: o amor, o racismo, a desigualdade social, a violencia, a ecoloxía,…
A forma de traballo será a escoita das cancións, tradución e análise en común do contido das letras, debate dos temas que tratan, visionado de vídeos,…
Ao tratarse dunha materia optativa, queremos que sirva de plasmación práctica da comprensión e expresión oral que na materia de francés non tememos tempo de traballar axeitadamente, pero teremos en conta que haberá alumnado que non cursou dita materia en 1º nin o fará tampouco en 2º.
En canto á forma de avaliación, a nosa intención é que se valore moito a participación activa así como a actitude cara a lingua francesa, a situación dos lugares francófonos, e o respecto ás opinións das compañeiras e compañeiros da clase sobre os temas propostos; ademais, faremos traballos prácticos relacionados cos lugares, coas cancións e cos temas de debate, defendidos de forma primordialmente oral, aínda que tamén prestaremos atención á escrita.
La francofonía a través de la música
La francofonía es el conjunto de los lugares del mundo en los que se habla francés, de forma oficial o cooficial. En esta materia haremos un recorrido por la realidad de estos lugares aprovechando los dos elementos que nos son comunes: la música y la lengua francesa. En primer lugar, aprovecharemos el tema para hablar de la geografía de los lugares, pero también aprovecharemos las letras de las canciones, que trabajaremos de forma práctica, para hablar de los grandes temas que preocupan en nuestra sociedad: el amor, el racismo, la desigualdad social, la violencia, la ecología,...
La forma de trabajo será la escucha de canciones, traducción y análisis en común del contenido de las letras, debate sobre los temas que tratan, visionado de vídeos,...
Al tratarse de una materia optativa, queremos que sirva de plasmación práctica de la comprensión y expresión oral que en la materia de francés no tenemos tiempo de trabajar adecuadamente, pero tendremos en cuenta que habrá alumnado que no ha cursado dicha materia en 1º ni en 2º ESO.
En cuanto a la forma de evaluación, nuestra intención es que se valore mucho la participación activa así como la actitud hacia la lengua francesa, la situación de los lugares francófonos, y el respeto a las opiniones de las compañeras y compañeros de la clase sobre los temas propuestos; además, haremos trabajos prácticos relacionados con los lugares, con las canciones y con los temas de debate, defendidos de forma primordialmente oral, aunque también prestaremos atención a la escritura.