Section outline
-
No foro atoparedes una entrada por sesión de clase (por exemplo: SESIÓN MARTES 17/03/2020).
Nesas entradas, cada día atoparedes a información sobre as tarefas a realizar.
-
Nos temas tedes o material coa teoría e o caderno de traballo que contén os exercicios.
Tamén tedes o enlace á web de Proyecto Descartes onde podedes mirar a teoría e facer algún exercicio que vos poida axudar na vosa aprendizaxe de forma interactiva.
-
O caderno de traballo contén as actividades sobre a unidade. Nas entradas do foro tedes a relación de exercicios do caderno de traballo que tedes que facer cada día no voso caderno de mates.
-
O número pi é a relación entre a lonxitude da circunferencia e o seu diámetro. Máis información no enlace!
-
Aquí tedes un vídeo que explica como se calcula a área dun sector cicular con varios exercicios de diferente dificultade para poñer en práctica o aprendido.
-
Aquí tedes unha actividade voluntaria para quen lle guste a papiroflexia e ao mesmo tempo traballar coas fracións.
-
-
CONTIDOS:
Identificar que é un poliedro. Determinar os elementos dun poliedro: caras, arestas e vértices. Clasificar os poliedros. Especificar cando un poliedro é un prisma ou unha pirámide. Distinguir os poliedros regulares convexos tamén denominados sólidos platónicos. Construír os poliedros a partir do seu desenvolvemento plano. Diferenciar e catalogar algúns sólidos de revolución: cilindro, cono e esfera. Construír cilindros e conos rectos a partir do seu desenvolvemento plano.
-
-
-
CONTIDOS:
Calcular a área de prismas rectos de calquera número de caras. Calcular a área de pirámides de calquera número de caras. Calcular a área dun tronco de pirámide. Calcular a área dun cilindro. Calcular a área dun cono. Calcular a área dun tronco de cono. Calcular a área dunha esfera. Calcular a área de corpos xeométricos obtidos pola composición de todo ou parte dos corpos anteriores.
-
-
-
CONTIDOS:
• Comprender o concepto de “medida do volume” e coñecer e manexar as unidades de medida do S.M.D.
• Obter e aplicar expresións para o cálculo de volumes de corpos xeométricos comúns. Observar as posibles similitudes entre algunhas das devanditas expresións.
• Discriminar e comparar correctamente os conceptos de volume e capacidade.
• Coñecer o teorema de Cavalieri e aplicalo á obtención de expresións para o cálculo de volumes de determinados corpos oblicuos.
-
-
-
Contidos:
Comprender, distinguir e valorar o concepto de función. Interpretar e relacionar táboa, gráfica e fórmula dunha relación funcional.
Distinguir os conceptos de variable dependente e independente, dominio e percorrido.
Apreciar e interpretar sobre unha gráfica as primeiras propiedades xerais dunha función.
Distinguir, formular e representar situacións mediante unha función de proporcionalidade directa e inversa
-
-
-
Obxectivos:
• Expresar multiplicacións dun mesmo número en forma de potencia.
• Realizar operacións con potencias.
• Traballar con potencias de base 10.
• Expresar números en notación científica.
• Calcular raíces cadradas.
• Realizar cálculos coa axuda dunha calculadora.
-
Obxectivos
• Crear expresións alxébricas a partir dun enunciado.
• Atopar o valor numérico dunha expresión alxébrica.
• Clasificar unha expresión alxébrica como monomio, binomio,... polinomio.
• Operar con monomios (sumar, restar e multiplicar).
• Operar con polinomios (sumar, restar e multiplicar por un monomio).
-
Obxectivos:
• Recoñecer situacións que poden resolverse con ecuacións
• Traducir á linguaxe matemática enunciados da linguaxe ordinaria.
• Coñecer os elementos dunha ecuación.
• Resolver ecuacións de primeiro grao.
• Resolver ecuacións de segundo grao.
• Resolver problemas empregando as ecuacións.
-
-
-
Recoñecer e clasificar os sistemas de ecuacións segundo o seu número de solucións..
Obter a solución dun sistema mediante unha táboa.
Resolver sistemas lineais de dúas ecuacións con dúas incógnitas, polos métodos de substitución, igualación e redución.
Utilizar a linguaxe alxébrica e os sistemas para resolver problemas.
-
• Aplicar correctamente o Teorema de Tales.
• Recoñecer e debuxar figuras semellantes.
• Aplicar os criterios de semellanza de triángulos.
• Calcular a razón de semellanza.
• Utilizar a relación entre as áreas de figuras semellantes.
• Calcular distancias en mapas e planos.
• Construír figuras a partir dunha escala.
• Resolver problemas xeométricos aplicando o Teorema de Pitágoras.
-