Efectos gráficos
Os efectos gráficos que podemos realizar en Scratch veñen dados polos comando englobados polo nome de apariencia (color morado). Con estes bloques podemos facer que un obxecto ande, ou fale ou modifique os seu cores ou o seu aspecto, tamaño..e usar eses cambios para expresar emocións ou simplemente adornar o programa que estemos realizando.
Andar.
Hai que crear un bloque para unha figura que de sensación de que ande un paso. Para elo podemos buscar unha figura na biblioteca de Scratch que teña de segundo nome walking (andando en inglés). Estas figuras xa teñen os difraces apropiados para dar esa sensación de movemento. Tamén se pode debuxar varias figuras variando a posición das pernas, sacarte fotos ti andando... O efecto de andar baséase no cambio do disfraz.
| Obxectivos |
Crear un bloque Usar as diferentes vestimentas dunha figura para dar sensación de movemento |
| Obxecto |
Se é escollido da biblioteca que teña diferentes vestimentas nas que no debuxo se varie as posicións das pernas (ou patas) Se é debuxado hai que facer varios debuxos onde a posición das pernas (ou patas) varie Fotografías dunhas pernas (ou patas) que cambien a súa posición |
| Escenario | un |
| Bloque | Crear bloque nome: andar ![]() ![]() |
| Comandos necesarios |
Saltar
No vídeo da introdución, no que se veia como crear un bloque se creaba o bloque saltar. Imos a facelo agora: Crearemos un bloque que de cree a ilusión de que un obxecto salta. Neste caso a eleción dos disfraces do obxecto tamén é importante.
| Obxectivos |
Crear un bloque Usar diferentes vestimentas para dar sensación de que o obxecto salta |
| Obxecto |
Se é escollido da biblioteca que teña diferentes vestimentas nas que no debuxo se varie as posicións das pernas (ou patas) e dos brazos Se é debuxado hai que facer varios debuxos onde a posición das pernas (ou patas) e dos brazos varie Fotografías dunhas pernas (ou patas) e dos brazos que cambien a súa posición |
| Escenario | Un |
| Bloque | ![]() ![]() |
| Comandos necesarios |
Combinando bloques
Agora que temos creados dous bloque como andar e saltar, o programa que se realizará consistirá en combinar ambos bloques e facer unha mínima animación.
Usando a bailarina, a animación a realizar vai ter como título "Audición" e consitirá en ver a proba que fai a baliarina para poder participar nun ballet. A proba consiste en atravesar o escenario saltando. Ademais imos a engadir interacción co exterior mediante son para que a bailarina despois de presentarse, espere a que alguén lle diga que empece.
| Obxectivos |
Usar bloque xa creados para facer un programa que os combine Engadir interacción co exterior mediante o sensor de son Engadir unha variable e unha lista para poder cambiar os valores de volume e o tempo de forma máis sinxela |
| Obxecto |
Se é escollido da biblioteca que teña diferentes vestimentas nas que no debuxo se varie as posicións das pernas (ou patas) e dos brazos Se é debuxado hai que facer varios debuxos onde a posición das pernas (ou patas) e dos brazos varie Fotografías dunhas pernas (ou patas) e dos brazos que cambien a súa posición |
| Escenario | Adecuado a audición |
| Para iniciar o programa | |
| Comandos que se usan | |



