Salta al contenido principal
AV
  • Página Principal
  • Calendario
  • Más
Español - Internacional ‎(es)‎
English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Galego ‎(gl)‎
En este momento está usando el acceso para invitados
Acceder
AV
Página Principal Calendario
Expandir todo Colapsar todo
  1. Área personal
  2. Pro20
  3. Topic 3
  4. Tarefa 5. Deseño de Personaxes. Animación e Interacións. 100 ptos. 7/11/2020.

Tarefa 5. Deseño de Personaxes. Animación e Interacións. 100 ptos. 7/11/2020.

Requisitos de finalización
Apertura: miércoles, 16 de septiembre de 2020, 00:00
Cierre: sábado, 7 de noviembre de 2020, 23:55

Neste primeiro xogo debedes programar personaxes e escenarios de xeito que se cumpran as seguintes condicións:

  • O voso Avatar moverase segundo o usuario manexe as teclas de dirección mudando de disfraz para simular o movemento.
  • O obxecto da biblioteca relacionado co voso ODS moverase de xeito aleatorio, mudando de disfraz para simular o movemento se fose preciso.
  • O meu Avatar, Neo, estará presente e perseguirá ao teu (tamén deberá simular movemento ao trasladarse).
  • Programaredes algún cambio de escenario ou disfraz cando haxa algunha interacción entre os obxectos.
  • Todas as interacións faranse con envío e recepción de mensaxes.
Envío do proxecto:

Cada quen envía nesta tarefa un texto similar a este coa correspondente personalización:

Neste enlace (enlace ao xogo na túa conta persoal de Scratch) atoparás o xogo titulado "Nome quere acadar o ODS nº X" , realizado por Nome Apelido de Curso/Grupo e a miña parella Nome Apelido de Curso/Grupo.

Permítense as reinvencións sempre e cando a copia sexa da parella e figure nos créditos.

Criteros de avaliación. 100 ptos:
  • Texto de envío axeitado co enlace que abre en xanela nova. (10 ptos).
  • Descripción do xogo: instrucións e créditos (autor e recoñecemento aos autores dos avatares empregados). (20 ptos).
  • Xogo:
    • Personaxes vectoriais con cambio de disfraces e movemento solicitado. (3 x 10 ptos)
    • Interacción dos avatares con cambio de escenario e disfraces mediante mensaxes. (30 ptos).
    • Creatividade: 10 ptos para aportacións non incluidas nas esixencias anteriores.

A cualificación máxima obterase entregando correctamente a tarefa antes das 23:55 do día sinalado no título da tarefa.

As entregas posteriores terán un desconto do 10% semanal en concepto de retraso ata un máximo do 40%.

As entregas posteriores á primeira cualificación do profesor (máximo 3) para corrixir ou mellorar nota terán un desconto do 10% en concepto de axuda do profesor. 


Consello:

Unha vez enviado volves ao enunciado da tarefa e embaixo da mesma verás o que enviache e o mesmo que verei eu, comproba que funciona o enlace e que non esqueciche nada, se non fose así volve a editalo.

Titorial: Como facer un bo enlace.

  • Selecciona o texto que queres que sexa un enlace a outro sitio.
  • Clica na icona das cadeas (Enlace)
  • Na xanela que se abre:
    • "URL del hipervínculo", dirección á que queremos ir cando cliquemos no texto (que se volverá azul).
    • Clica para escoller "Abrir en una ventana nueva", deste xeito abrirase o enlace nunha nova lapela do navegador e manteremos aberta na que estamos.
  • Remátase clicando en "Crear enlace".

En este momento está usando el acceso para invitados (Acceder)
Resumen de retención de datos
Políticas
Descargar la app para dispositivos móviles
Desarrollado por Moodle